
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
معرفی و دانلود کتاب صوتی فروش بی پایان | دنیل پریستلی | رادیو مثبت
معرفی کتاب صوتی فروش بی پایان
راهنمایی برای خلق تمایز در کسب وکارها! دنیل پریستلی در کتاب صوتی فروش بی پایان، به سراغ یکی از جنجالی ترین موضوعات بازاریابی رفته و آن، پاسخ به این سؤال است که چرا در روزگاری که بازار بسیاری از کسب وکارها کساد است، مشتریان برای خرید از برخی کسب وکارهای خاص که بی رقیب هم نیستند، صف می کشند.
درباره ی کتاب صوتی فروش بی پایان
این روزها اگر به سراغ کاسبان در کسب وکارهای مختلف بروید و از آن ها در مورد میزان فروش و موفقیتشان بپرسید، نود درصدشان از کسادی بازار و نبود مشتری گلایه می کنند. اما در همین اوضاع نابسامان اقتصادی هم هستند کسب وکارهایی که با وجود اشباع بودن بازارشان و زیاد بودن رقبایشان چنان در چشم مشتریان محبوب اند که همه برای خرید از آن ها صف می کشند. راز چنین کسب وکارهایی چیست؟ چطور چنین خودشان را در دل مشتری جا کرده اند که حتی برای لحظه ای نیز، فکر خرید از رقبا به سرشان نمی رسد؟
دنیل پریستلی (Daniel Priestley) در کتاب صوتی فروش بی پایان (Oversubscribed: How To Get People Lining Up To Do Business With You) توجه شما را به کسب وکارهایی جلب می کند که در نوع خود، یک پدیده ی خارق العاده اند! در روزگاری که مردم از بابت شرایط بد اقتصادی تحت فشارند، هستند کسب وکارهایی که حتی با وجود حاشیه ی سود بالا و چشمگیر بودن قیمت هایشان، یک صف طولانی از مشتری ها را در مقابل درب فروشگاه هایشان دارند. یکی از این کسب وکارها که در دنیا نیز شناخته شده، شرکت اپل است. کاربران اپل به قدری نسبت به این شرکت و محصولاتش تعصب دارند که هرگز به فکر استفاده از محصولات شرکت های رقیب نمی افتند. آن ها اخبار را دنبال می کنند تا از زمان رسیدن جدیدترین محصولات این شرکت اطلاع پیدا کنند و وقتی این محصول تازه به فروشگاه ها می رسد، هستند کسانی که حتی شب را در مقابل درب اصلی فروشگاه چادر بزنند تا صبح اولین نفر آن محصول را بخرند. راز چنین محبوبیت دیوانه واری در چیست؟ این کسب وکارها چطور خود را در ذهن مشتری متمایز کرده اند که در میان هزاران رقیب، ترجیح می دهند پول بیشتری بدهند، بیشتر منتظر بمانند و به زحمت بیفتند؛ اما فقط از آن ها خرید کنند؟
راز چنین موفقیتی، در به کارگیری اصول روان شناسی فروش در کسب وکار نهفته است. این کسب وکارها می دانند که چطور باید به ذهن مشتری نفوذ و در آنجا برای خود خلق تمایز کنند. آن ها می دانند که با برندسازی درست و اصولی، می توانند ضمن رسیدن به تارگت مارکت موردنظرشان، احساسی را به آن ها القا کنند که تا همیشه خود را فقط و فقط مشتری کسب وکار آن ها ببینند. در حقیقت آن ها این واقعیت را به خوبی درک کرده اند که فقط یک کالای فیزیکی یا یک خدمت خاص را به مشتری نمی فروشند، بلکه احساس و هویتی را به او می فروشند که باعث می شود خود را عضو جامعه ای خاص بداند و نسبت به آن تعلق خاطر داشته باشد.
دنیل پریستلی که خود یک کارآفرین موفق است و کسب وکارهای زیادی را در سرتاسر دنیا به نتایج شگفت انگیز رسانده، به شما یاد می دهد که چطور برندی بسازید که مشتریان بر سر آن با هم دعوا داشته باشند! او به شما کمک می کند طبق اصول اثبات شده اش، کاری کنید تا در میان هزاران رقیب به چشم بیایید و مشتری تنها کار شما را قبول داشته باشد. با اجرای توصیه های پریستلی که در کتاب صوتی فروش بی پایان مطرح شده، اولاً مشتریان را به سفیران بالقوه ی برند خود تبدیل و ثانیاً با افزایش تقاضا، بقای کسب وکارتان را تضمین می کنید.
کتاب صوتی فروش بی پایان کاری از نشر صوتی رادیو مثبت است. این کتاب را با ترجمه ی آرزو خلج و روایت میلاد تمدن در اختیار دارید.
نکوداشت های کتاب فروش بی پایان
- دنیل اطلاعات کمیاب و ارزشمندی را در مورد اجرای کمپین های بازاریابی و تبلیغات موفق به اشتراک می گذارد. (Bhavin Turakhai)
- این کتاب پایه و اساس موفقیت شما در بازاریابی، برندسازی و فروش جادویی است. (جاش اسمیت)
کتاب صوتی فروش بی پایان برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب را به تمامی بازاریابان، مدیران و صاحبان کسب وکار پیشنهاد می کنیم تا با به کارگیری اصول موثر و اثبات شده ی آن، به موفقیت بیشتری در فروش برسند.
در بخشی از کتاب صوتی فروش بی پایان می شنویم
خریدار کالایی رو می خره، اما مشتری دوباره برای خرید برمی گرده. خریدار از دادوستد سود می بره و مشتری از برقراری ارتباط. وظیفه ی شما اینه که هم خریدار رو جذب کنید، هم مشتری. کسب وکارتون باید بتونه کالاها یا خدمات ارزون ارائه بده تا افراد به سراغ شما بیان و بررسی کنید که این مشتری مناسبتون هست یا نه. مثلاً می تونید رویدادی با حضور چندصد نفر تشکیل بدید و قیمت بلیط رو 40 سنت مشخص کنید. به این ترتیب 100 نفر ازتون خریدن. بعد می تونید تصمیم بگیرید که مثلاً با 20 نفر از این 100 نفر کار کنید. از بین این تعداد، احتمالاً 10 نفر به مشتری های اصلیتون ملحق می شن، چون تونستید ارتباط خوبی باهاشون داشته باشید.
فهرست مطالب کتاب صوتی
12 دقیقه
12 دقیقه
14 دقیقه
مشخصات کتاب صوتی
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86/book/91216