
بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1404
معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فوت و فن های پنهان محتوا | گروه نویسندگان | انتشارات کلید آموزش
معرفی خلاصه کتاب صوتی فوت و فن های پنهان محتوا
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%AA-%D9%88-%D9%81%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7/book/79823
یکی از رایج ترین و به صرفه ترین انواع بازاریابی در جهان امروز، بازاریابی محتوایی ست. در این شکل از بازاریابی، اطلاعات و محتواهای مناسبی برای مخاطبینی ویژه (که عموماً کاربران شبکه های اجتماعی و دیجیتال هستند) تولید می شود. این تولید محتوا می تواند به روزرسانی کردن بلاگ های یک وب سایت، نوشتن مقالات، یا حتی ایجاد تصاویر و ویدئوهای مرتبط باشد. استراتژی های بازاریابی محتوا، بر خلاف تبلیغ ساده ی محصولات و خدمات، به دنبال این هستند که به خریداران و مصرف کنندگان اطلاعات و راه حل های مناسبی ارائه دهند که آن ها خود بتوانند مشکلات شان را حل کنند و تصمیمات بهتری بگیرند. خلاصه کتاب صوتی فوت و فن های پنهان محتوا که توسط موسسه ی بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) گردآوری و تدوین شده است، پس از بررسی مفهوم بازاریابی محتوا، با معرفی نکات مهم و اساسی این حوزه، راهنمای شما در تولید محتوایی جذاب و درگیرکننده خواهد بود.
هر چقدر که لیست های ارسالی ایمیل های بازاریابی بلندتر و بلندتر می شه، جواب های کمتری دریافت می کنید. من فکر می کنم وضعیت نباید اینجوری ادامه پیدا کنه. به نظر من، سخن گفتن در مورد تقابل کیفیت و کمیت درست نیست. این دو می تونن به صورت توأمان وجود داشته باشند. امکان برقراری تناسب تو محتوای وب، مقدوره اما نکته ای پنهان تو این موضوع وجود داره. این نکته ی پنهان، رعایت اصول اولیه تو این مورده.
اگر به تولید محتوا علاقه دارید و می خواهید محتوایی جذاب تر و بهتر تولید کنید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی فوت و فن های پنهان محتوا به شما پیشنهاد می شود.
در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فوت و فن های پنهان محتوا می شنویم
امروز من قصد دارم به نحوی اختصاصی برای اونچه که اون رو به عنوان سه تا کلید دستیابی به یه محتوای جذاب و باکیفیت می شناسیم تأکید کنم. این سه کلید، عبارتند از: ایده ها و داستان های بزرگ تر؛ بازاریابی شجاعانه تر و شیوه ی بیان جسورانه تر. توجه به این سه مفهومِ بزرگ تر، شجاعانه تر و جسورانه تر، خیلی مهمه چون من فکر می کنم که تو این مورد از دست دادن فرصت، ارتباط مستقیمی با ایمن تصور کردن موضوع بازاریابی از روند تغییر و تحول داره.