معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا | جو پولیتزی | آوانامه

اگر به‌دنبال آشنایی بیشتر با تکنیک‌ها و انواع جدید بازاریابی محتوا هستید و وقت کافی برای شنیدن کتاب‌های صوتی طولانی را ندارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا می‌شنویم

در سال‌های اخیر و با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، ایجاد و تولید محتوا، تبدیل به نوعی ویژه از بازاریابی شده است. جو پولیتزی (Joe Pulizzi) که به «پدرخوانده‌ی بازاریابی محتوا» مشهور است، در خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا (Epic Content Marketing) فنونی را به شما ارائه می‌دهد که به کمک‌شان قادر به تولید اطلاعات و محتوایی درگیرکننده و جذاب خواهید شد و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

جو پولیتزی در این خلاصه کتاب صوتی، به شما آموزش می‌دهد چطور بدون اینکه صریح و مستقیم از مخاطبین‌تان بخواهید، آن‌ها عملی که می‌خواهید را در پیش بگیرند. مهم‌ترین نکته در تولید محتوا این است که محتوای درست را به شخص درست، در زمانِ درست بفرستید و تنها از این راه می‌توان قلب و ذهن مشتریان را جذب کرد. با این کار خواهید توانست کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک متخصص معرفی کنید و مطمئن باشید محتوایی که تولید کرده‌اید توسط مشتریان‌تان به اشتراک و بحث گذاشته می‌شود.

خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا توسط پریسا قشقائیان ترجمه شده و انتشارات مات آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی سلمان ظاهری تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب قدرت محتوا

  • جو پولیتزی کاری کرد که به محتوا ایمان بیاورم. (کاترین باتون بل، بازاریاب ارشد شرکت امرسون)

  • شاید مهم‌ترین نکته‌ای که خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا به آن می‌پردازد را بتوان این دانست که تنها یک راه درست برای بازاریابی محتوا وجود ندارد و هر کس می‌تواند روش‌ها و مسیرهای متفاوتی برای موفق شدن در این زمینه را پیدا کند. به همین علت است که امتحان کردن ایده‌ها و ابزارهای جدید، کمک زیادی به شما خواهد کرد. از این رو همیشه به‌دنبال تجربه کردن و انجام کارهای نو و جدید باشید.

    قیمت نسخه صوتی


منبع: https://www.ketabrah.ir/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7/book/79117

محتوای تأثیرگذار فقط به شکل تصادفی رخ نمی‌دهد. برای آنکه استفاده از محتوا موجب جذب، تبدیل و حفظ مشتریان در طولانی‌مدت شود، باید موارد مناسب را در سایت قرار دهید. بدون این موارد بازاریابی محتوایی، حقه‌ایست که فقط برای یک بار عملی خواهد شد، ولی نمی‌تواند یک استراتژی مناسب و همیشگی باشد.

اگر واقعاً می‌خواهید در بازاریابی محتوا موفق شوید، جو پولیتزی یکی از معدود کسانی‌ست که می‌تواند راه را به شما نشان بدهد. (میچ جوئل، رییس شرکت Twist Image)

  • معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

    به آنچه جو پولیتزی گوش فرا دهید. او جهان جدید بازاریابی را به‌خوبی می‌شناسد. (دان شولتز، استاد دانشگاه نورث‌وسترن)

  • برای سازمان‌هایی که به‌دنبال ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی محتوایی هستند که نتایج دلخواه‌شان را در بر داشته باشد، جو پولیتزی واقعاً برنامه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. (اَن هَندلی، مسئول تولید محتوا در شرکت MarketingProfs)

  • خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا برای چه کسانی مناسب است؟

    اولین درس این خلاصه کتاب صوتی، اهمیتِ شناسایی مشتریان و مخاطبین اصلی‌تان و سپس تدوین یک استراتژی دقیق برای بازاریابی محتوایی است. این استراتژی حتماً باید تماس و اتصال با مشتریان را نیز در بر داشته باشد تا آن‌ها را درگیر خود کند و مهم‌ترین ابزار برای ایجاد ارتباط با مشتریان، شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

    خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا نوشته شده توسط جو پولیتزی، شما را با تکنیک‌ها و روش‌های جدید تولید محتوا آشنا می‌سازد تا بتوانید با مخاطبان و مشتریان خود رابطه‌ی بهتری برقرار کنید. این خلاصه کتاب، نسخه‌ای کوتاه‌شده و مختصر از کتاب قدرت محتوا است که توسط نشریه‌ی فورچون به‌عنوان یکی از پنج کتاب برتر در حوزه‌ی کسب‌وکار انتخاب شده است.

    درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

    چه شما آن‌ها را داستان‌سرای اصلی شرکت خود یا مدیر محتوا بنامید، به کسی نیاز دارید که به‌صورت اختصاصی برای اجرای استراتژی محتوای شرکت‌تان، اقدامات لازم را انجام دهد. در حالت ایده‌آل، این فرد باید یک بازاریاب باتجربه باشد که سابقه‌ی روزنامه‌نگاری نیز دارد و بنابراین می‌داند چگونه می‌تواند داستانی را به‌خوبی بیان کند. مدیر محتوا، باید کار روزنامه‌نگاران مستقل یا سایر تولیدکنندگان محتوا را هماهنگ کند که شما برای کمک به کار می‌گیرید.

    فهرست مطالب کتاب صوتی

    معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت محتوا

    31 دقیقه

    قدرت محتوا – قسمت دوم

    مشخصات کتاب صوتی

    جو پولیتزی، پدرخوانده‌ی حوزه‌ی روبه‌رشد بازاریابی محتوایی‌ست. (جولی فلایشر، رییس بخش رسانه و تعامل با مصرف‌کنندگان در شرکت Kraft Foods)

  • 30 دقیقه

    قدرت محتوا – قسمت اول