معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی | آنتونی رابینز | انتشارات کلید آموزش
آنتونی رابینز (Anthony Robbins) برای تمامی خوانندگان و علاقهمندان به کتابهای توسعهی فردی و خودسازی نامی آشناست. او در خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی به شما یاد میدهد که چگونه میتوانید بدون دستور دادن یا اعمال زور مستقیم، بر دیگران اثر بگذارید. آنتونی رابینز با معرفی مفهوم تأثیرگذاری، یعنی توانایی رهنمود کردن منفعلانهی یک شخص به سمتوسوی مورد نظر، و سپس با بررسی آموزههای مدیریتی، اقتصادی و روانشناختی، تکنیکها و روشهایی را ارائه میدهد که به سادگی میتوانند باعث جذب بیشتر مشتریان شوند.
این نویسنده بر این نکته تأکید میکند که بهتر است به جای اینکه بهدنبال پیدا کردن نحوهی فروش محصولات و خدمات خود باشید، بهدنبال فهمیدن این باشید که مردم بر چه اساسی خرید میکنند. این دانش و تواناییِ درک ذهن دیگران، شما را قادر خواهد کرد با مشتریان خود رابطهی بهتری برقرار کنید و بهطور مؤثرتری اجناس و محصولات خود را بفروشید.
34 دقیقه
هنر متقاعدسازی – بخش اول
خب بذارین همینجا بحث رو نگه دارم و یه چیز خیلی مهم رو بگم. وقتی که شما با یه مشتری صحبت میکنین، آیا به صورتی شفاف و مستقیم توضیح میدین که چرا محصول شما متفاوته؟ آیا تو دنیای امروز، تعداد زیادی مربی فروش نداریم؟ به نظرتون یه دونه مربی فروش برای همه کافی نیست؟ اما در هر صورت، من از رقابت کردن با اونها دست نمیکشم. من میگم که 95 درصد از اونها به شما یاد میدن که چطور بفروشین. اما من اینجا یاد میدم که مردم چطور خرید میکنن. این باعث میشه که شما من رو تو ذهنتون همیشه داشته باشین. این کاریه که من به خاطرش امروز تا اینجا اومدم.
فهرست مطالب کتاب صوتی
بعضی از شما در مورد تأثیرگذاری و نفوذ شک داشتین، اما من چند مثال به شما ارائه کردم و گفتم من نحوهی فروش رو به مردم یاد نمیدم. بلکه یاد میدم که مردم چطور خرید میکنن. چون اگه بدونین که شما چطور چیزی رو میخرین، میتونیم مؤثرتر به شما چیزی بفروشیم.
41 دقیقه
هنر متقاعدسازی – بخش دوم
مشخصات کتاب صوتی
آنتونی رابینز مثالهای فراوانی از شرکتها و کسبوکارهای موفق در این زمینه میزند تا شما را با مفاهیم و ایدههایش آشنا کند. برای مثال، او به این نکته اشاره میکند که در ورودی تمامی فروشگاههای زنجیرهای، فضایی خالی وجود دارد که به آن «محل تبدیل شدن» گفته میشود. تحقیقات و پژوهشهای صورتگرفته در رشتههای مدیریت و روانشناسی، نشان دادهاند وجود چنین محلی به مشتریان کمک میکند تصمیم بگیرند به کدام بخش از فروشگاه بروند و نقش زیادی در تصمیم خرید آنها دارد. مفاهیم دیگری چون «نرخ جلوی کسی را گرفتن» و «خرید انگیزشی» نیز بررسی میشوند تا شما را با مکانیزمهای روانیای که منجر به خرید محصولات میشوند آشنا کنند.
اگر به کتابهای حوزهی موفقیت و توسعهی کسبوکار علاقهمندید و بهدنبال این هستید که تواناییهای جذب مشتری خود را بهبود ببخشید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد میشود.
در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی میشنویم
آنتونی رابینز، سخنران، مربی و نویسندهی آمریکایی در خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی روشهای مؤثر و کارآمد برای متقاعدسازی دیگران را آموزش میدهد و تکنیکهایی را معرفی میکند که به کمک آنها میتوانید فروش خود را بالا ببرید و رابطهی بهتری با مشتریان و یا حتی زیردستان خود برقرار کنید.
دربارهی خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی
معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی
این خلاصه کتاب صوتی، توسط موعود کوهکن ترجمه شده و نسخهی صوتی آن را نشر صوتی کلید آموزش به گویندگی مهدی سعادتی تهیه کرده است.
خلاصه کتاب صوتی هنر متقاعدسازی برای چه کسانی مناسب است؟