
بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1404
معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ | گروه نویسندگان | نوین کتاب گویا
هیچ کسب وکاری بی نقص نیست و حتی در بزرگترین شرکت های تجاری نیز ممکن است کارمندی بیابید که از مسئله ای ناراضی باشد. اما مهم نحوه ی مواجهه ی سازمان با این نارضایتی است. در وهله ی اول باید دید که آیا سازمان اساساً و پیش از هر چیز کارمند خود را محق می داند که نارضایتی خود را ابراز کند یا گمان کاذب بی نقص بودن مانع آن می شود که نارضایتی کارمند خود را به رسمیت بشناسد؟ اگر در مقام کارفرما هستید، باید بدانید که هنگام بروز هر گونه نارضایتی از سوی کارمندتان، باید چه رفتاری از خود نشان دهید. خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ راهکارهایی در این زمینه برای شما دارد.
یک کارمند ناراضی می تواند فرصتی عالی برای تغییر و بهبود محیط کار و روابط کارکنان باشد. تنها کافی است که چالش او با سازمان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهای مفیدی برای مدیریت کارمند ناراضی به روشی سازنده بیان خواهد شد. حمیدرضا عرفانی فر مطالب این کتاب را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه نموده است. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه شده و آن را با صدای کاوه یانقی می شنوید.
درباره ی مجموعه ی چگونه های دست یافتنی
اگر در مجموعه ای مشغول به کار هستید که نارضایتی کارمندان برای سازمان چالش هایی را به وجود آورده است، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می کنیم.
در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ می شنویم
مجموعه ی چگونه های دست یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه های مختلف به شما ارائه می کند. از جمله موضوعاتی که به آن ها پرداخته می شوند، می توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه ی فردی اشاره کرد. نکته ی جالب توجه درمورد این کتاب ها این است که تألیف و ترجمه ی آن ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته اند. علاوه براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب ها به شما ارائه می شوند که با کمک آن ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت های مفید و مناسب جایگزین کنید.
خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟
قیمت نسخه صوتی