هیچ کسبوکاری بینقص نیست و حتی در بزرگترین شرکتهای تجاری نیز ممکن است کارمندی بیابید که از مسئلهای ناراضی باشد. اما مهم نحوهی مواجههی سازمان با این نارضایتی است. در وهلهی اول باید دید که آیا سازمان اساساً و پیش از هر چیز کارمند خود را محق میداند که نارضایتی خود را ابراز کند یا گمان کاذب بینقص بودن مانع آن میشود که نارضایتی کارمند خود را به رسمیت بشناسد؟ اگر در مقام کارفرما هستید، باید بدانید که هنگام بروز هر گونه نارضایتی از سوی کارمندتان، باید چه رفتاری از خود نشان دهید. خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ راهکارهایی در این زمینه برای شما دارد.
یک کارمند ناراضی میتواند فرصتی عالی برای تغییر و بهبود محیط کار و روابط کارکنان باشد. تنها کافی است که چالش او با سازمان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهای مفیدی برای مدیریت کارمند ناراضی به روشی سازنده بیان خواهد شد. حمیدرضا عرفانیفر مطالب این کتاب را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه نموده است. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه شده و آن را با صدای کاوه یانقی میشنوید.
دربارهی مجموعهی چگونههای دستیافتنی
اگر در مجموعهای مشغول به کار هستید که نارضایتی کارمندان برای سازمان چالشهایی را به وجود آورده است، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد میکنیم.
در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ میشنویم
مجموعهی چگونههای دستیافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینههای مختلف به شما ارائه میکند. از جمله موضوعاتی که به آنها پرداخته میشوند، میتوان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعهی فردی اشاره کرد. نکتهی جالبتوجه درمورد این کتابها این است که تألیف و ترجمهی آنها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشتهاند. علاوهبراین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتابها به شما ارائه میشوند که با کمک آنها بتوانید زندگی خودتان را در حوزههای گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادتهای مفید و مناسب جایگزین کنید.
خلاصه کتاب صوتی چگونه با کارمند ناراضی برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟
قیمت نسخه صوتی