این سناریو را تصور کنید: شما در جلسهای با سایر مدیران اجرایی حضور دارید و یکی از همکارانتان شدیداً اغراقآمیز از عملکرد تیم خود تعریف میکند. مثلاً بهجای اینکه بگوید که پروژهاش درآمد شرکت را 4 درصد افزایش میدهد، وعدهی افزایش 12 درصدی درآمد را میدهد. شما در این موقعیت چهکار خواهید کرد؟ او یک دوست و همکار صمیمی برای شماست، اما از سوی دیگر، صداقت ندارد. آیا باید از او حمایت کنید یا واقعیت را با مدیران اجرایی دیگر در میان بگذارید؟
معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ | گروه نویسندگان | نوین کتاب گویا
فهرست مطالب کتاب صوتی
مجموعهی چگونههای دستیافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینههای مختلف به شما ارائه میکند. از جمله موضوعاتی که به آنها پرداخته میشوند، میتوان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعهی فردی اشاره کرد. نکتهی جالبتوجه درمورد این کتابها این است که تألیف و ترجمهی آنها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشتهاند. علاوهبراین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتابها به شما ارائه میشوند که با کمک آنها بتوانید زندگی خودتان را در حوزههای گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادتهای مفید و مناسب جایگزین کنید.
خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟
اگر مدیریت و رهبری گروهی از افراد را بر عهده دارید، شنیدن این کتاب صوتی کوتاه و مفید را به شما پیشنهاد میکنیم.
در بخشی از خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ میشنویم
۱۵ دقیقه
مشخصات کتاب صوتی
پای اخلاقیات چگونه به حیطهی مدیریت و رهبری سازمان باز میشود؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟ به سراغ این مقوله رفته است و نکاتی را در اینباره خاطرنشان میکند.
دربارهی خلاصه کتاب چگونه رهبری و مدیریت اخلاقی داشته باشیم؟
اخلاق در مدیریت را میتوان مجموعهای از اصول اخلاقی تعریف کرد؛ اصولی که بر اعمال یک فرد یا گروه حکمفرماست. هنجارهای رفتاری که به طرز فکر و عملکرد رهبران و مدیران جهتدهی میدهد. این رویکردها باید رفاه سازمانی کارکنان شرکت را ارتقاء ببخشند. هدف مدیریت اخلاقی ایجاد همکاری، افزایش انسجام تیمی و همچنین بهبود شناخت و تعامل میان کارکنان و مافوقهای آنهاست. اما چگونه میتوان برنامهای مبتنی بر مدیریت اخلاقی را در یک سازمان اجرا کرد؟ در این خلاصه کتاب صوتی راهکارهایی برای دستیابی به این ارزش سازمانی در اختیارتان قرار میگیرد.
مدیریت اخلاقی بر دو اصل اصلی استوار است: انسان و سازمان، دو مفهوم بسیار مهم در شرکتها و کسبوکارها که پیوندی عمیق و ناگسستنی با یکدیگر دارند. بیایید به این مقوله در محیط بیمارستان نگاهی بیندازیم: روابط انسانی سازمان در چنین محیطی از اهمیت ویژهای برخوردار است. احترام و تعامل سالم بین کارکنان است که میتواند سازماندهی خوب و مدیریت کارآمد و اخلاقی بیمار را تضمین کند.
قیمت نسخه صوتی