هیچکس مثل کاتلر به بازاریابی اشراف ندارد. گستره و عمق دانش او بیانتهاست. هرکسی، حتی یک کارشناس خبرهی بازاریابی، میتواند از خواندن کتاب بازاریابی به روایت کاتلر بهره ببرد. (آل رایس، نویسنده)
کتاب بازاریابی به روایت کاتلر برای چه کسانی مناسب است؟
گرچه گاهی پرسشهای کتاب بازاریابی به روایت کاتلر، ساده و عمومی به نظر میرسند، اما پاسخهای فیلیپ کاتلر همواره تأثیرگذار، هوشمندانه و درگیرکننده هستند و مخاطب را وادار می کنند به مارکتینگ جدیتر و عمیقتر فکر کند. این کتاب مرجعی مهم است و هر بار میتوان به آن رجوع کرد و پاسخ خود را یافت. این منبع را نرگس شفیعی برای نشر آموخته ترجمه کرده است.
نکوداشتهای کتاب بازاریابی به روایت کاتلر
-
معرفی کتاب بازاریابی به روایت کاتلر: بزرگترین استاد بازاریابی جهان پرسشهای شما را پاسخ میدهد
کتاب بازاریابی به روایت کاتلر ابزار کار ارزشمندی است که کمکتان میکند تفاوت شکست و موفقیت در بازاریابی را درک کنید. (Frequent Flyer)
فیلیپ کاتلر (متولد 1931) مؤلف و مشاور بازاریابی و استاد بازنشستهی دانشگاه است. او دکترایش را در رشتهی اقتصاد از دانشگاه امآیتی گرفت و دورهی پست دکترایش را در دانشگاههای هاروارد و شیکاگو گذارند. کاتلر از دههی 1960 تا سال 2018 استاد رشتهی بازاریابی بینالمللی دانشگاه نورثوسترن بود. او از بزرگترین چهرههای بازاریابی دنیاست و بهعنوان پدر مارکتینگ مدرن شناخته میشود. کاتلر مفاهیم جدیدی را وارد این حوزه کرده است که از میان آنها میتوان به بازاریابیزدایی و بازاریابی اجتماعی اشاره کرد. او بیشتر از هشتاد کتاب تألیف کرده که آثاری همچون «مدیریت بازاریابی»، «فتح آینده» و «نسل پنجم بازاریابی» ازجملهی آنها محسوب میشوند. فیلیپ کاتلر بیستودو نشان افتخاری از آکادمیها و دانشگاههای سرتاسر دنیا دریافت کرده است.
فهرست مطالب کتاب
او در کتاب بازاریابی به روایت کاتلر، در ضمن پاسخهایش، فلسفه و نگرش خود را هم بازتاب میدهد و از تجربیات و آموختههایش میگوید. کاتلر در این کتاب پرسشهایش را به شش بخش تقسیم میکند: بازار و بازاریابی، راهبرد، ابزارها، برنامهریزی، سازماندهی و کنترل بازاریابی. او در ادامه، جنبههای متفاوت مارکتینگ را پیش میکشد و تلاش میکند به شکلی دقیق، علمی و بهروز آنها را تفسیر کند؛ بخشهایی مثل: «کالاهای مصرفی بستهبندیشده، بازاریابی خردهفروشی، کسبوکارهای کوچک، بازاریابی مستقیم، اینترنتی، خدمات حرفهای، بازاریابی شخصی، بینالمللی، بازاریابی مکان، بازاریابی در زمان رکود، بازاریابی سیاسی و مبتنی بر مسئولیتهای اجتماعی.»
قیمت نسخه الکترونیک