معرفی و دانلود کتاب تجارت جنگ است | جک تروت | نشر هورمزد

کتاب تجارت جنگ است با اختلاف بسیار ارزشمندترین و جذاب‌ترین کتاب تجاری‌ای است که در سال‌های اخیر منتشر شده. (Glamour)

  • اگر به دنبال موفقیت در حوزه‌ی کسب‌وکار و بازاریابی هستید، توصیه‌های جک تروت و ال ریس در این کتاب به کارتان خواهند آمد.

    با جک تروت و ال ریس بیشتر آشنا شویم

    هدیه آی‌بی‌ام به اپل زمان برد. فرض کنید شما این حرکت را حمله جناحی پنداشته‌اید. روی چه مقدار زمان می‌توانید حساب کنید؟

    یک کتاب انقلابی و شگفت‌انگیز. (هفته‌ی کسب‌وکار)

  • کتاب تجارت جنگ است برای چه کسانی مناسب است؟

    جک تروت و ال ریس در سراسر تجارت جنگ است، به طرز ماهرانه‌ای استراتژی‌های پیشنهادی خود و نحوه‌ی عملکرد این تاکتیک‌های نظامی را در تجارت امروز گنجانده‌اند. شما می‌توانید با راهنمایی‌های این دو چهره‌ی سرشناس و موفق در تجارت جهانی، استراتژی بهینه‌ی خود را از میان گزینه‌هایی همچون حمله‌ی جناحی، استراتژی چریکی، موقعیت رهبری و… اتخاذ کنید و آن را در هر کسب‌وکاری اعمال نمایید. مهم نیست که تجارت شما خرد یا کلان باشد و همچنین مهم نیست که شرکتتان در چه صنعتی فعالیت می‌کند؛ زیرا استراتژی‌های پیشنهادی تروت و ریس در این کتاب برای هر کسب‌وکاری مناسب هستند.

    یک اثر خواندنی با نمونه‌هایی از کمپین‌های بازاریابی موفق و ناموفق و یک کتاب بسیار جالب. (USA Today)

  • به عقیده‌ی بسیاری از منتقدان و مخاطبان، یکی از بهترین کتاب‌هایی که در حوزه‌ی بازاریابی نوشته شده است، اکنون پیش روی شماست. جک تروت و ال ریس در کتاب تجارت جنگ است استراتژی‌های آزمون‌پس‌داده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید گوی سبقت و موفقیت را در زمینه‌ی بازاریابی از رقیبان خود بربایید. گفتنی‌ست این کتاب پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی نام گرفته است.

    درباره‌ی کتاب تجارت جنگ است

    در فهرست آثار پرفروش بین‌المللی؛

    در فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی بیل گیتس؛

    در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تجاری جهان.

    نکوداشت‌های کتاب تجارت جنگ است

    • ال ریس (Al Ries) در سال 1926 در ایالت ایندیانای آمریکا چشم به جهان گشود. این نویسنده و متخصص بازاریابی کارکشته، به همراه شریک و دخترش لورا، شرکت مشاوره‌ی Ries & Ries را تأسیس کرد. او در سراسر عمر خود فعالیت‌های مشترکی را در حوزه‌ی کسب‌وکار با جک تروت رقم زد و اثر پیش رو نیز از جمله‌ی آن فعالیت‌هاست. انجمن بازاریابی آمریکا در نیویورک، در سال 2016 ریس را به عنوان یکی از اعضای تالار مشاهیر بازاریابی معرفی کرد. «بازاریابی از پایین به بالا»، «یک اسب برای سوار شدن پیدا کنید» و «11 قانون تغییرناپذیر برندسازی در شبکه» از دیگر عناوینی هستند که به قلم ال ریس منتشر شده‌اند. ال ریس در سال 2022 درگذشت.

      در بخشی از کتاب تجارت جنگ است می‌خوانیم

      برای پیروزی در عرصه‌ی بازاریابی، تنها در نظر گرفتن مشتریان کافی نیست. بازاریابان باید رقیبان خود را نیز مورد هدف قرار دهند و همواره از این آمادگی برخوردار باشند که از زمین خود در برابر مهاجمان احتمالی دفاع کنند. کتاب تجارت جنگ است (Marketing Warfare) نوشته‌ی جک تروت (Jack Trout) و ال ریس (Al Ries)، بهترین تاکتیک‌های دفاعی، تهاجمی، جناحی و چریکی را در این زمینه به مبارزان عرصه‌ی رقابتی بازاریابی ارائه می‌دهد و استراتژی‌ها، برنامه‌ها و کمپین‌های امروزی این حوزه را در اختیار آنان می‌گذارد.

      اگر کوکاکولا به تروت و ریس گوش می‌داد، می‌دانست که دستکاری در واقعیت به معنای فاجعه است. (نیویورک)

    • یک راه برای آشنایی با موقعیت‌های مختلف، خواندن روزنامه‌های تجاری است. پیشروها به‌طور معمول بسیار خاص و با ذهن باز به آینده می‌نگرند. اگر آن‌ها برای پیشرفت قطعی، موضعی عادی اتخاذ کنند، می‌توانید روی زمان اضافه‌شده حساب باز کنید. قبل از اینکه بتوانند از کار شما تقلید کنند باید «منیت» خود را کنار بگذارند که مدتی طول می‌کشد.

      جک تروت (Jack Trout) در 31 ژانویه‌ی 1935 در نیویورک متولد شد. او یک مدیر تبلیغاتی برجسته و صاحب شرکت مشاوره‌ی Trout & Partners بود. «تئوری موقعیت‌یابی» و همچنین «تئوری جنگ بازاریابی» برای نخستین بار در علم کسب‌وکار توسط او مطرح شدند. تروت مسیر حرفه‌ای شغل خود را با فعالیت در بخش تبلیغات شرکت جنرال الکتریک آغاز کرد و پس از چندین سال تجربه‌اندوزی موفق شد کسب‌وکار شخصی خود را آغاز کند. جک تروت سرانجام در سال 2017، بر اثر سرطان روده چشم از جهان فروبست.

      مقدمه: بازاریابی جنگ است

      فصل اول: 2500 سال جنگ

      فصل دوم: اصل قوا

      فصل سوم: برتری در دفاع

      فصل چهارم: عصر جدید در رقابت

      فصل پنجم: ماهیت میدان جنگ

      فصل ششم: میدان استراتژیک

      فصل هفتم: اصول جنگ دفاعی

      فصل هشتم: اصول جنگ هجومی

      فصل نهم: اصول جنگ جناحی

      فصل دهم: اصول جنگ غیرنظامی

      فصل یازدهم: جنگ کولا

      فصل دوازدهم: جنگ برگر

      فصل سیزدهم: جنگ کامپیوتر

      فصل چهاردهم: استراتژی و تاکتیک‌ها

      فصل پانزدهم: بازاریابی عمومی


  • منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/book/77864

    یک کتاب تجاری متفاوت با توصیه‌هایی واضح و نثری دقیق. (نیوزویک)

  • عامل دیگر مدت ‌زمان سفارش و دریافت کالای مربوط است. فولکس واگن می‌توانست قبل از آنکه جنرال موتورز بتواند خودروی کوچکی را وارد بازار کند، روی سال‌های زیادی حساب باز کند.

    معرفی کتاب تجارت جنگ است

    بدیهی است که کتاب تجارت جنگ است به تمامی سؤالات مرتبط با بازاریابی یا تجارت پاسخ نمی‌دهد، اما درک این موضوع را تسهیل می‌کند که استراتژی در تجارت چیست، به چه چیزی بستگی دارد و چگونه ساختن استراتژی مناسب می‌تواند یک شرکت را به موفقیت مالی برساند. به عقیده‌ی بسیاری از مخاطبان و متخصصان حوزه‌ی بازاریابی، کتاب تجارت جنگ است کاربردی‌ترین و مفیدترین اثری است که تا کنون در این زمینه نوشته شده است. انتشارات هورمزد ترجمه‌ی سید هدایت طریقی‌نژاد را از این اثر برگزیده و آن را منتشر کرده است.

    افتخارات کتاب تجارت جنگ است

    نویسندگان در این کتاب فرآیند بازاریابی در کسب‌و‌کار را با یک سناریوی نظامی مقایس کنند و از خلال این قیاس، تاکتیک‌های رقابتی موفقیت‌آمیز و تضمینی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. مطالعه‌ی این اثر هر آنچه را که برای دستیابی به یک پیروزی قاطع در کسب‌وکارتان نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد. تنها کافی است کتاب تجارت جنگ است را بخوانید و هنگامی که به آموزه‌های آن مجهز شدید، مانور خود را آغاز کنید و به صحنه‌ی نبرد با رقبا یورش ببرید. این کتاب همچنین حاوی بینش‌های شگفت‌انگیزی در مورد تجربیات شرکت‌های مختلف است که به شما کمک می‌کند بفهمید در تدوین استراتژی‌های شرکت خود از چه تله‌هایی اجتناب کنید.

    آیا حاضرید کامپیوتر دوهزاردلاری بخرید؟ دَه سال پیش مردم پاسخ می‌دادند «نه»؛ اما امروزه بسیاری از همان افراد با کامپیوترهای شخصی اپل و آی‌بی‌ام از خانه‌هایشان بیرون می‌آیند.

    حتی تغییر مدل سالانه صنعت خودروسازی از طراحی به تولید سه سال طول می‌کشد. درکل مدل‌های جدید شبیه خودروهای بسیار کوچک به زمان بیشتری نیاز دارند. اولین فولکس واگن در سال 1949 به ساحل نیوجرسی رسید و این در حالی بود که جنرال موتورز اولین کوروایر را در سال 1959 به بازار عرضه کرد.

    فهرست مطالب کتاب

    شرکتی که حمله جناحی می‌کند گاهی به همیاری پیشتاز آن صنعت نیاز دارد تا به موفقیت برسد. پیش‌بینی اشتباه توانایی تجاری کامپیوترهای شخصی در قسمتی از آی‌بی‌ام باعث شد شرکت اپل ابتدای فعالیت خود حرکتی سریع کند.