معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار کارآفرینی: هر آنچه یک کارآفرین موفق باید بداند | علی خادم الرضا | انتشارات برآیند
انتشار: اردیبهشت 11، 1402
بروزرسانی: 29 تیر 1404

معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار کارآفرینی: هر آنچه یک کارآفرین موفق باید بداند | علی خادم الرضا | انتشارات برآیند

معرفی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی: هر آنچه یک کارآفرین موفق باید بداند

علی خادم الرضا در این کتاب در هشت فصل درباره ی موضوع های موردنیاز کارآفرین ها صحبت می کند. به عنوان مثال او در دو فصل اول که کمی انتزاعی تر از دیگر بخش هاست، هدف خود را ترسیم چشم اندازی روشن از محیط کسب وکار و فضای کارآفرینی می خواند. او در ادامه، محتوای ارائه شده ی خود را بر اساس کاربردی بودن شان دسته بندی می کند؛ به گونه ای که خواننده بتواند با مطالعه ی هر صفحه از کتاب، نکته هایی مهم را برای اجرا در کسب وکار خود استخراج کند. نویسنده در فصل اول به بررسی و تحلیل شرایط جدید محیط کسب وکار می پردازد و این تحلیل محیط را با رویکردی کاملاً متفاوت با تحلیل های آشنا انجام می دهد؛ به این معنا که چند نگاه اجتماعی، تاریخی، فناوری، علمی و اقتصادیِ به ظاهر متفاوت را با هم ترکیب می کند، اما در نتیجه گیری پایانی، همه ی نکته های مطرح شده، کلیتی یکپارچه می یابند و به این ترتیب، ویژگی های کسب وکارهای موفق امروزی بیان می شود. او در فصل دوم، تعریفی کامل از کارآفرینی، ویژگی ها و جزءهای اساسی آن، کارآفرین های موفق و مرحله های راه اندازی کسب وکار جدید را ارائه و سپس در فصل بعدی، کسب وکار نوین را با نگاهی یکپارچه به عنوان یک «سیستم» تعریف می کند؛ در ادامه نیز استراتژی های تمایز و موفقیت در کسب وکارهای امروزی را توضیح می دهد.

سخن ناشر
مقدمۀ نویسنده
فصل اول: چرا کسب\u200aو\u200aکار اینترنتی؟
فصل دوم: آستین\u200aها را تا مچ بالا بزنید!
فصل سوم: اجزا و قسمت\u200aهای اصلی یک وب\u200aسایت موفق
فصل چهارم: بازاریابی اینترنتی
فصل پنجم: مدل\u200aها و استراتژی\u200aهای بازاریابی اینترنتی
فصل ششم: تکنیک\u200aها و روش\u200aهای بازاریابی اینترنتی
سخن پایانی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی به دارنده های کسب وکارها و همچنین به کسانی که علاقه مند به ورود به عرصه ی کارآفرینی هستند، پیشنهاد می شود.

با علی خادم الرضا بیش تر آشنا شویم

قیمت نسخه الکترونیک



منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C/book/72779

بهترین منبع آموزشی برای ورود مطمئن به عرصه ی کارآفرینی. علی خادم الرضا نویسنده ی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی، مجموعه ای از اساسی ترین دیدگاه های بیش از 60 منبع دست اول در حوزه های کارآفرینی، کسب وکار، بازاریابی و توسعه ی شخصی را گردآوری کرده است. او در این اثر آموزشی تلاش می کند استراتژی کارآفرینی در شرایط تحریم و بحران اقتصادی را با تمرکز بر معرفی بهترین شیوه های کسب وکار، بازاریابی، مشتری مداری و رقابت، و گزینش نیروی انسانی فرهیخته ارائه کند.

درباره ی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی

در روزهایی که کشور دچار تحریم، تورم، رکود و بحران های اقتصادی است، شاید فکرِ راه انداختنِ کسب وکاری جدید از نظر خیلی ها خیالی اشتباه باشد، بااین حال برخلاف تصور غالب، در این شرایط نیز فرصت هایی بسیار مناسب برای بهره برداری کارآفرین ها وجود دارد؛ با این شرط که راهکارهای نوین موفقیت در کسب وکار را بشناسیم و بتوانیم به بهترین شکل آن ها را به کار ببندیم. اما چگونه می توان وضعیت و شرایط را به دقت در نظر گرفت و کسب وکاری مطمئن راه اندازی کرد؟ کتاب جعبه ابزار کارآفرینی نوشته ی علی خادم الرضا، اثری است که با معرفی منبع ها و ابزارهای لازم، و ترسیم یک نقشه ی راه مطمئن، شیوه های تبدیل شدن به یک کارآفرین را به مخاطب آموزش می دهد. نویسنده در هر فصل از کتاب، یکی از رکن های مهم کسب وکار را بررسی و تلاش می کند راهکار پیداکردن مسیر درست کارآفرینی بدون نیاز به آزمون وخطا و امتحان کردن دوباره ی آزموده ها را به مخاطب یاد دهد. او با شناساندن محیط امروزی کسب وکار، تعریفی صحیح از گام های کارآفرینی ارائه می کند و ویژگی های نام های قدرتمند و بهترین روش های خلق آن ها را به مخاطب توضیح می دهد.

علی خادم الرضا در سال 1363 به دنیا آمد و اکنون در زمینه ی آموزش بازاریابی، استراتژی کسب وکار، کارآفرینی و مدیریت مشغول به کار است. او دارنده ی مدرک مدیریت فردی و کسب وکار از QAL انگلستان است و به عنوان یکی از عضوهای آکادمی تخصصی مدیریت استراتژیک ایران فعالیت دارد. این پژوهشگر تاکنون مقاله ها و کتاب های متنوعی درباره ی مدیریت کسب وکار نوشته که ازجمله بهترین آن ها می توان از «جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی»، «کارآفرینی کماندویی» و کتاب حاضر نام برد.

فهرست مطالب کتاب

نویسنده همچنین راه های تسلط بر استراتژی های اصلی موفقیت در کسب وکار و اجرای راهکارهای مشخص برای ایجاد تمایز را معرفی می کند و ارزش های ده گانه ی کسب وکارها را پیش روی خواننده قرار می دهد تا هرکس بسته به نیازها و خواسته های خود، بهترین کسب وکار را انتخاب کند. علی خادم الرضا سپس با توصیف بازارهای هدف مناسب به خواننده کمک می کند از رقابت بی فایده بپرهیزد، اگرچه او راهکارهایی برای موفق شدن در صورت انتخاب مسیرهای این چنینی را نیز نشان می دهد. او در کتاب جعبه ابزار کارآفرینی، راه های آفرینش محصول و خدمت ارزشمند را معرفی می کند و شیوه ی اثربخش بازاریابی را آموزش می دهد تا مخاطب هم الگوهای سلسله مراتب کارآمد را بشناسد و هم بتواند با روش ها و هدف های مناسب و بهینه ی قیمت گذاری، رابطه ی دوسویه ی خود را با مشتری ها ادامه دهد. او با ارائه ی اثربخش ترین راهکارهای انگیزش منابع انسانی فرهیخته و چگونگی به کاربستن آن ها، مهم ترین، کاربردی ترین و اثربخش ترین ایده ها و نکته هایی را که هر کارآفرین و صاحب کسب وکار باید بشناسد، معرفی می کند و شیوه های به کارگیری شان را نیز آموزش می دهد.

علی خادم الرضا در فصل چهارم کتاب جعبه ابزار اینترنتی، هر آنچه را که یک کارآفرین نوپا باید در مورد بازاریابی بداند، با زبانی ساده و پر از مثال ارائه می کند. محتوای این فصل، ترکیبی از تعریف های راهبردی به همراه نکته های کاربردی است؛ به گونه ای که هرکدام از آن ها می توانند در کسب وکارهای مختلف مورداستفاده قرار بگیرند و به ارزش آفرینی بینجامد. او در فصل پنجم، با اشاره به این که انتخاب نام مناسب اولین پایه ی بازاریابی و برندینگ موفق یک کسب وکار و یا یک محصول است، روش های انتخاب یک نام تجاری موفق برای کسب وکار را به همراه مثال های فراوان داخلی و خارجی توضیح می دهد. این فصل همچنین یک دفترچه ی راهنمای گام به گام کامل برای انتخاب نام مناسب کسب وکار را در اختیار شما قرار می دهد. نویسنده سپس در فصل ششم اصل ها، روش ها و قاعده های کاربردی مشتری مداری را ارائه و سپس مفهوم مهم رقابت و انواع استراتژی های رقابتی در بازار را معرفی می کند. او در این فصل به خوبی توضیح می دهد که هر کارآفرین با توجه به جایگاه اش در بازار، چگونه می تواند با رقیب های قوی تر، یا ضعیف تر از خود رقابت کند و در آن موفق باشد.دست آخر، نویسنده در فصل هشتم راه های جذب و ایجاد انگیزه ی کافی در منابع انسانی فرهیخته، به عنوان بزرگ ترین سرمایه ی هر کسب وکار را معرفی می کند. کتاب جعبه ابزار کارآفرینی نوشته ی علی خادم الرضا را انتشارات برآیند منتشر کرده است.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی مناسب چه کسانی است؟