بیانات حضرت آیت الله خامنهای (رهبر معظم انقلاب اسلامی) پیرامون فرهنگ کار و کارآفرینی
پیشگفتار
یادآوری
فصل اول: موضوعشناسی سیستمی بازاریابی شبکهای
فصل دوم: آموزههای تجارت بازاریابی شبکهای
الف – مطالعه و تحقیق
ب – باور
پ- تغییر
ت – نگرش
ث- مسؤولیت پذیری
ج – هدفگذاری
چ – برنامهریزی
ح – اراده و عزم (سرسختی)
خ – نحوه نگرش به پول و ثروت
د – تجسم خلاق
ذ – فنون مذاکره و دعوت
ر – شناخت قوانین
ز – اخلاق
س – احکام شرعی خرید و فروش
ص – محاسبه نفس و تلقین به نفس
ض – عزت نفس
ط – شخصیت شناسی
ظ – مدیریت
ع – رهبری
غ – کار جمعی
ک – میدان عمل
گ – فهم توانگری [پرزنت ایمانی]
فصل سوم: توانگری (پرزنت اعتقادی)
فصل چهارم: موضوعِ بازاریابی شبکهای (n. m)
فصل پنجم: جوانمردان صفشکن
فصل ششم: بررسی مسائل (آبجکشنهای) خانواده و تجارت
فصل هفتم: بررسی مسائل (آبجکشنهای) «لیدرشیپی و تحقیقی»
فصل هشتم: بررسی سؤالاتِ شایعِ بازاریابی شبکهای
فصل نهم: توانگری [پرزنت اخلاقی- توحیدی]
فصل دهم: علمِ تاجری [پرزنت ایمان و باور]
فصل یازدهم: قانون «جذب (مشیّت)» و باورهای منفیِ فرهنگی مربوط به توانگری [پرزنت روان شناختی]
فصل دوازدهم: تجارت جامع [پرزنت علمی – فلسفی]
فصل سیزدهم: نتورکِر خودساخته [پرزنت سیستمی]
فصل چهاردهم: دانشِ مستقلِ «موضوع شناسی» [پرزنت فقهی]
منابع و ماخذ/ ارجاعات
معرفی و دانلود کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای | محمود محمدی ارمندی | نشر رستان
مشخصات کتاب الکترونیک
کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای توسط انتشارات «رستان» به چاپ رسیده و در دسترس علاقهمندان قرار گرفته است.
کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای برای چه کسانی مناسب است؟
کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای در چهارده فصل به نگارش درآمده و بخش پایانی کتاب به منابع و مآخذ اختصاص یافته است. نویسنده در فصل اول و دوم به شرح و تفصیل آموزههای تجارت بازاریابی شبکهای پرداخته و خواننده را از مواردی همچون مطالعه و تحقیق، نگرش، مسئولیتپذیری، هدفگذاری، تجسم خلاق، شناخت قوانین، احکام شرعی خرید و فروش و دیگر اصول بازاریابی شبکهای آگاه میسازد. سخنان و تعاریف صاحبنظران مشهور این عرصه در معرفی نکات مورد نظر بازگو شدهاند تا مخاطب دیدگاهی جامع از آنها بهدست آورد. فصلهای بعدی به بررسی مسائل خانواده و تجارت، لیدرشیپ و همچنین سؤالات رایج در مقولهی بازاریابی شبکهای میپردازند. گونههای مختلف پرزنت تجارت، فصلهای پایانی کتاب را به خود اختصاص دادهاند که از آن جمله میتوان به شیوههای پرزنت اخلاقی، ایمانی، روانشناختی، علمی و فلسفی و پرزنت سیستمی اشاره کرد.
آیا انسانهای موفق شرایطی متفاوت از دیگران داشتهاند و راه برایشان هموار بوده یا این خود ما هستیم که برای موفق نشدن بهانه میتراشیم و تقصیر را به گردن شرایط اقتصادی و دیگر موارد میاندازیم؟ محمود محمدیارمندی در مقدمهی کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای، سخن خود را با ارائهی مثالهایی آغاز کرده تا خواننده را با تاریخچهی برخی کشورهای ثروتمند آشنا سازد. وی معتقد است داشتن تمدن کهن و باستانی هیچ تأثیری در فقر و ثروت یک کشور ندارد؛ برای مثال، مصر با تمدنی بیش از سههزار سال، با فقر دستوپنجه نرم میکند. از سوی دیگر کشورهای نوظهوری همچون کانادا و استرالیا تبدیل به سرزمینهایی توسعهیافته و ثروتمند شدهاند. همچنین فقدان منابع طبیعی نیز نمیتواند بهانهای برای عدم رشد اقتصادی باشد و کشورهایی مانند ژاپن، سوئیس، هلند یا اسپانیا فقط واردکنندهی مواد خام از دیگر کشورها هستند، اما به خاطر تولید محصولاتی درجهیک مانند صنایع الکترونیک، شکلات، کاکائو یا زعفران در دنیا مشهورند. از سوی دیگر با ظهور رسانههای نوینی مانند شبکهی جهانی اینترنت و پس از آن نرمافزارهای موبایلی، تغییرات بنیادینی در بازاریابی و نتورکینگ پدید آمده که تأثیری چشمگیر در عرصهی اقتصاد جهانی داشته است.
صاحبنظران از بازاریابی شبکهای (Network Marketing) بهعنوان یک سرمایه و دارایی یاد میکنند، نه یک شغل. تمام این موارد به وضوح اهمیت پدیدهی بازاریابی شبکهای را مورد تأکید دوباره قرار داده و دستاندرکاران تجارت و صاحبان مشاغل را بر آن میدارد که با اشراف کامل از ماهیت بازاریابی در شبکه و عوامل مؤثر بر آن، وارد عرصهی رقابت شوند.
موانع دستیابی به استقلال مالی: بهانه یا واقعیت؟ کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای، کتابی در حوزهی موفقیت در کسبوکار است که به کوشش محمود محمدی ارمندی تألیف شده است. خواننده در این اثر با اصول بازاریابی شبکهای و قوانین حاکم بر آن آشنا میشود و شرایط تأثیرگذار بر موفق شدن در این زمینه را از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار میدهد.
دربارهی کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای
مؤلف کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای بر این نکته تأکید دارد که توضیحات و مطالبی که در اثر خود ارائه کرده، رویکردی اخلاقمدارانه داشته و با فطرت و ایمان حقیقی یک تاجر شبکه تطبیق یافته است و سخنان او از جنس هیجانات کاذب و خیالاتی همچون رسیدن به ثروتی هنگفت در یک شب نیستند. آنچه که در کتاب حاضر بهوضوح به چشم میخورد، توجه به دیدگاه اسلام نسبت به تجارت است و نویسنده سعی کرده در نگارش کتاب خود به این مسئله دقت کند.
معرفی کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای
قیمت نسخه الکترونیک
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%DB%8C/book/73262
مطالعهی کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکهای به صاحبان مشاغل و دوستداران کتابهای موفقیت و مارکتینگ پیشنهاد میشود.
فهرست مطالب کتاب