
بروزرسانی: 17 تیر 1404
معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها: ویژه ی دانش پذیران دوره های MBA و DBA | وحید ناصحی فر | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
خوب گوش دادن: با دقت به تماس گیرنده توجه کنید. در زمان مکالمه تمام حواستان باید به تماس گیرنده باشد. و در صورت نیاز نت برداری کنید.
پشت خط نگه داشتن: در بعضی از مواقع شما ناگزیرید مخاطب را پشت خط نگه دارید. قبل از این کار او را در جریان این کار قرار داده و از او عذرخواهی کنید. یک درخواست ساده باعث ایجاد انگیزه برای منتظر ماندن مخاطب می شود.
تن صدا: از آن جا که تماس گیرنده شما و حالت چهره تان را نمی بیند تنها تن صدای شما نشان دهنده ی خلق و حالت شما می باشد. صدایتان نباید بلغزد. و همچنین باید تمایل شما برای همکاری با تماس گیرنده را نشان دهد.
بایدها و نبایدهای یک رهبر خوب بودن چیست؟ یک مدیر عالی چه ویژگی هایی دارد؟ برای داشتن یک کسب وکار خوب باید چه کار کنیم؟ پاسخ این سؤال ها را می توانید در کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها بشنوید. وحید ناصحی فر، مجید نیک مهر و نوید ناصحی فر نویسندگان این کتاب هستند.
درباره ی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها
احوال پرسی درست می تواند به شما در جهت داشتن یک مکالمه ی خوب کمک کند. سعی کنید در ابتدای مکالمات تلفنی از تماس گیرندگان بابت تماسشان تشکر کرده و سپس کسب وکار خود را معرفی نمایید.
تماس شما با دیگران: تماس شما با دیگران نیز به اندازه ی تماس آن ها با شما مهم می باشد. ابتدا خودتان و کسب وکارتان را معرفی کنید. همچنین برای زمان دیگران ارزش قائل شوید و همیشه وقت شناس باشید.
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7/book/71272
معرفی کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها: ویژه ی دانش پذیران دوره های MBA و DBA
کتاب حاضر هرآنچه را که برای تبدیل شدن به یک مدیر کارآمد و داشتن کسب وکاری سودده نیاز دارید، در اختیار شما می گذارد. این اثر شامل مطالب مفیدی درباره ی فوت وفن های یک مذاکره ی خوب، آداب مصاحبه ی کاری، متدهای بهبود اعتمادبه نفس، سیاست هایی که باید در محیط کاری اتخاذ کرد، و موارد بسیار دیگری از این دست است.
راه اندازی و اداره ی یک تجارت کارآمد و موفق کاری پیچیده و دشوار است. علاوه بر اطلاعات تخصصی در زمینه ی حوزه ی کاری هر کسب وکار، دانش به روز و دقیقی درباره ی نحوه ی تعامل اعضا با یکدیگر و با مدیریت و مهارت های نرم سازمانی لازم است. دانشی که هر دو طرف تجارت، کارفرما و نیروی کار، هردو باید با آن مجهز باشند تا بتوانند موجبات پیشرفت و رشد کسب وکار خود را فراهم آورند.
اگر می خواهید یک کسب وکار سودده یا یک مذاکره ی فوق العاده و راضی کننده داشته باشید، این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می کنیم.
با نویسندگان کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها آشنا شویم
وحید ناصحی فر دانش آموخته ی رشته ی مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبایی است. «بازاریابی صنعتی»، «118 مهارت در مدیریت رفتار سازمانی»، «مدیریت چریکی» و «مهارت های مدیریت حرفه ای» عناوین برخی تألیفات اوست. «163 فرمان در خویشتن شناسی مدیران» نیز نام کتاب دیگری است که وحید ناصری فر و مجید نیک مهر مشترکاً تألیف آن را بر عهده داشته اند.
در بخشی از کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها می شنویم
نشر صوتی چاپ و نشر این اثر را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.
کتاب صوتی آداب تجاری، مذاکره و بازی ها برای چه کسانی مناسب است؟
مفهوم آداب معاشرت تجاری، راز خوش صحبتی، آداب ارتباطات الکترونیکی، حساسیت اجتماعی، مهندسی رفتار ارتباطی و برندسازی شخصی در مذاکرات، عناوین برخی از فصل های این کتاب صوتی هستند.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد