۱۳ دقیقه
معرفی و دانلود کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی | رافائل ژیوردانو | نشر ماه آوا
۱۳ دقیقه
۹ دقیقه
۱۱ دقیقه
۱۱ دقیقه
۱۸ دقیقه
۸ دقیقه
۱۵ دقیقه
۸ دقیقه
۱۰ دقیقه
قیمت نسخه صوتی
۱۳ دقیقه
۱۳ دقیقه
۹ دقیقه
۱۱ دقیقه
۱۱ دقیقه
۱۸ دقیقه
۸ دقیقه
۱۵ دقیقه
۸ دقیقه
۱۰ دقیقه
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D9%88%D8%B1%D8%AE%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C/book/69360
۸ دقیقه
ژیوردانو در مرحلهای از زندگی خود مدیریت سازمان Emotone را عهدهدار شد. محوریت اصلی فعالیتهای این مؤسسه کارهای هنری و ساخت تیم خلاق، مدیریت استرس و آموزش روشهای خلاقیت و نوآوری است. از دیگر آثار رافائل میتوان به من میخواهم ذن شوم، رازهای دکتر کولزن و دفتر مربیگری صدردصد خوشبختی من اشاره کرد.
۱۷ دقیقه
۱۰ دقیقه
۹ دقیقه
اگر به دنبال رمانی الهامبخش با درونمایههای روانشناسانه میگردید، این کتاب یک پیشنهاد عالی برای شماست.
۵ دقیقه
۹ دقیقه
۱۰ دقیقه
۹ دقیقه
۷ دقیقه
۱۱ دقیقه
به نظرم گورخر، با آن شیارهای بدنش، حیوان بسیار مناسبی برای بوتیک بود. البته بعد به ذهنم رسید که گورخر آن چنان هم در نظر مردم خاص نیست. در حالی که یک گورخر که روی بدنش علاوه بر خط، خال هم دارد، درست مثل گوسفندی که پنج پا دارد، توجه به خود جلب میکند. به همین ترتیب، سعی کردم که طراحی فضای داخلی مغازه هم شاد و منحصربهفرد و آمیزهای از دنیای معاصر باشد. باید کاری میکردم که فضای بیرونی بوتیک با فضای داخلی آن در تضاد باشد. به همین علت هم فضای بیرونی را مدرن طراحی کردم و فضای داخل بوتیک را با فضای معاصر، به سبک هنرمندان لافت آتلیه. استفاده از تضاد به نظرم بسیار ضروری میآمد.
شخصیتهایی که رافائل ژیوردانو (Raphaelle Giordano) در این رمان خلق کرده است همگی در نوع خود کاراکترهایی منحصربهفرد هستند. آنها بیاندازه باهوش، شجاع، سرکش و خلاقاند و در قیاس با اطرافیان خود بهطرز فاحشی متفاوت هستند. آرتور یکی از آن شخصیتهاست که یک روز عصر وارد بازار گورخر خالخالی میشود و با حضور خود اتفاقات جدیدی را در داستان رقم میزند. او تصور میکند شرایط اجتماعی و سیاسی موقعیت او را سخت و بحرانی کردهاند و در تنگنا قرارش دادهاند و سعی میکند خشم درونی خود را از طریق هنر خیابانی ابراز کند. جولیا هم نفر سومی است که در اتفاقات داستان نقش پررنگی دارد. اگر چند نفر را در حضور یکدیگر در یک جا قرار دهید ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد. اما اگر آن چند نفر دست بر قضا بازیل، آرتور و جولیا باشند، چنان که در رمان بازار گورخر خالخالی میبینیم، گردهماییشان مانند برخورد سه سنگ چخماق با یکدیگر جرقه و آتشی شعلهور از اتفاقات عجیبوغریب را در پی خواهد داشت.
۲۹ دقیقه
۱۵ دقیقه
داستانی الهامبخش با سویههای روانشناسانه. رافائل ژیوردانو در کتاب صوتی بازار گورخر خال خالی ماجراهای یک فروشگاه با همین نام را تعریف میکند که قرار است در آن برای فروشنده و مشتریانش اتفاقات جالبی بیفتد.
۱۰ دقیقه
۲۱ دقیقه
ماجراهای رمان بازار گورخر خالخالی در شهر کوچکی واقع در فرانسه اتفاق میافتند. آدمهای عجیبوغریب، در یک مغازهی عجیبوغریب که چیزهای عجیبوغریب میفروشد با یکدیگر آشنا میشوند و باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبوغریب میشوند. نام این فروشگاه «بازار گورخر خالخالی» است و صاحب آن پسریست بهنام بازیل. بازیل با تأثیر از علاقهی پدرش به موتورسیکلت، در نوجوانی توانست یک ربات عنکبوتی اختراع کند و آن را به قیمت خوبی بفروشد. او بعدتر در جوانی تصمیم گرفت مغازهای راه بیندازد و وسایلی را که میسازد در آنجا به فروش برساند. کتاب صوتی بازار گورخر خالخالی (Le bazar du zebre a pois) را از زبان بازیل چهلساله میشنویم که داستان زندگی خودش را از کودکی برایمان روایت میکند.
شخصیتهای رمان رافائل ژیوردانو هریک بهتنهایی میتوانند الهامبخش خوانندگان باشند و به آنها جسورانه زندگی کردن را بیاموزند. ژیوردانو به ما میگوید که همهی ما استعدادهای منحصربهفرد خودمان را داریم، استعدادهایی که بسیارشان درون ما نهفتهاند و کافی است که در زمان و مکان درست قرار بگیریم تا بتوانیم آنها را شکوفا کنیم. و یک چیز است که این شکوفایی را ممکن میکند؛ موهبتی که همهی ما بلااستثنا آن را درون خود داریم: شانس.
۷ دقیقه
۸ دقیقه
۱۲ دقیقه
۱۵ دقیقه
رافائل ژیوردانو نویسنده، نقاش و هنرمند فرانسوی در 19 آوریل سال 1974 در فرانسه متولد شد. او به موضوعات حول محور فنون ارتباطات و مدیریت استرس علاقهمند است و موفقیت نخستین رمانش که بیارتباط با مسائل روانشناسی نیست، ناشی از همین علاقه و مهارت او در اینباره بوده است. رافائل تحصیلات خود را در رشتهی هنرهای کاربردی در مدرسه عالی استین تکمیل کرده است.
۵ دقیقه
چه اهمیتی دارد اگر در ابتدا مردم از دیدن بوتیک من متعجب شوند؟ اصلاً هدف من هم همین است. اینکه آنقدر آنها را کنجکاو کنم که پایشان را داخل مغازه بگذارند تا با دنیای من آشنا شوند. برای تهیه لوگوی بوتیک، تکههای آهن قدیمی را بازیافت کردم. سپس نماد گورخر را روی آن زدم تا از دور کاملاً مشخص باشد. لوگویی بزرگ به شکل خر که نقطههای آن نقش خطوط بدنش را بازی میکردند. من دربهدر به دنبال نمادی گشته بودم که خاص و منحصربهفرد بودن بوتیکم را به خوبی نشان دهد.
۱۰ دقیقه