معرفی کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند
قیمت نسخه صوتی
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF/book/79974
تام شرایتر (Tom Schreiter) در کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند (First Sentences For Network Marketing) از شگردهایی که هر بازاریاب موفقی در لحظات اولیهی گفتوگو با مشتری استفاده میکند، صحبت کرده است. تصور کنید در حال مطالعهی یک مجله یا روزنامه هستید. آیا تمام مطالب را از ابتدا تا انتها میخوانید یا تمام عناوین را بررسی میکنید، عنوانهای غیرجذاب را کنار میگذارید و با مروری اجمالی، حتی از میان همان عناوینی که توجه شما را جلب کردهاند هم تعدادی را گزینش کرده و مطالعه میکنید؟ همین موضوع در بازاریابی شبکهای نیز صادق است. اگر جملهی اولِ یک بازاریاب جذاب باشد، ادامهی صحبتهای او شنیده خواهد شد. حتی در این حال مشتری هم ممکن است تصمیم بگیرد خریدی انجام ندهد اما بازاریاب این فرصت را خواهد داشت تا محصول خود را به طور کامل عرضه کند.
اگر در حوزهی بازاریابی فعالیت میکنید و قصد دارید به شیوهای مؤثرتر با مشتریانِ خود صحبت کرده و محصول خود را بهتر و جذابتر معرفی کنید، شنیدنِ کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند را به شما توصیه میکنیم.
تام شرایتر معتقد است اولین جملههای هر فروشنده اهمیت بسیاری برای خریدار دارد و تمام کارِ ارائهی محصول در همان چند جملهی ابتدایی خلاصه میشود. اولین جملات، تأثیرگذارترینِ آنها هستند و مسیر حرکت گفتوگو را تعیین میکنند. اگر جملههای ابتدایی یک بازاریاب خوب باشد، مشتری را جذب کرده و میتواند محصولات یا خدمات خود را به او عرضه کند. اگر جملات به درستی انتخاب نشده یا با لحن مناسبی ادا نشوند، تأثیرگذار نخواهند بود و جلب اعتماد مشتری را دشوار و تقریباً غیرممکن میکنند. شرایتر در کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند، پس از اشاره به اهمیت موضوعِ صحبتهای اولیهای که میان مشتری و فروشنده رد و بدل میشود، با ارائهی مثالهایی کاربردی و قابل لمس، توصیههایی عملی و راهبردی معرفی میکند که در چنین شرایطی راهگشا خواهند بود.
کتاب جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند را آرزو خلجی مقیم به فارسی برگردانده و نشر صوتی رادیو مثبت آن را با خوانش حمیدرضا فراهانی به انتشار رسانده است.
افراد بر اساس اتفاقات زندگیشون تصمیمگیری میکنند پس اگه مشتری محصولی رو که شما توصیه کردید نپذیرفت، نباید احساس کنید که بهتون اهانت شده. ممکنه اون فرد به مواد اولیهی محصول شما آلرژی داشته باشه یا مثلاً زمانی که کسی گفت از رقصیدن متنفره و علاقه نداره به کلوپ شبانهای که شما توصیه کردید بیاد، از این موضوع برداشت شخصی نکنید. وقتی افراد متوجه شدند که مدام در حال بازاریابی شبکهای هستند، ممکنه از شما بپرسند که چطور باید این موقعیت رو تبدیل به یک کسبوکار کنند و معنیاش اینه که شما اولین فاز آموزش دادنِ بازاریابها و توزیعکنندههای تازهوارد رو شروع کردید. توی این حالت، اونها دیگه ایدهی بازاریابی شبکهای رو عجیب یا غیرمعمول نمیدونند بلکه به این حیطه با دید احترام نگاه میکنند و تمایل دارند بدونند چطور باید به شکل یک حرفه ادامهاش بدهند.
مشتریها همیشه این انتخاب را دارند که به حرفهای شما گوش بدهند یا خیر. آنها در عرض همان چند ثانیهی ابتدایی، تصمیم میگیرند اجازه دهند شما به حرفهایتان ادامه دهید یا صحبت شما را قطع کنند. بله، این عادلانه نیست اما باید بدانید که اگر از همان چند ثانیهای که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید، میتوانید مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید. درست به همین دلیل است که باید برنامهای منطقی و امتحانشده برای لحظات اول صحبت با مشتری داشته باشید تا به میزان فروشی که مطلوب شماست، دست پیدا کنید. اگر نمیدانید چطور این کار را انجام دهید، تام شرایتر اینجاست تا با راهکارهایی که در کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند ارائه کرده است، شما را راهنمایی کند.
کتاب صوتی جملات آغاز کننده در بازاریابی که هر مشتری را جذب میکند اثری از تام شرایتر، نویسندهی فعال در حوزهی کسبوکار و بازاریابی است. او در این کتاب از اهمیت جملاتی که میان فروشنده و خریدار رد و بدل میشود سخن گفته و راهکارهایی برای جذابیت و تأثیرگذاری بیشتر آن معرفی کرده است.