
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404
معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری | ری ادواردز | انتشارات زمان تغییر
ری ادواردز در کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، روش های مختلفی برای نوشتن اینگونه متون معرفی می کند. او ساختار مشترکی که در پسِ اغلب متن های تبلیغاتی پنهان است را برای شما آشکار می کند و به شما می آموزد چگونه از اصول روان شناسی در نوشتنِ تبلیغ استفاده کنید، چطور راه های مناسب برای ارتباط با مخاطب را برگزینید، داستان و روایت را در متنِ تبلیغاتی خود به کار ببرید، عنوانی درخور و برانگیزاننده انتخاب کنید و متن های کوتاه و تأثیرگذار بنویسید. او همچنین با معرفی اشتباهات رایج تبلیغ نویسی، شما را از آن ها برحذر می دارد و یادآوری می کند که ایده های بزرگ می توانند در قالب یک جمله بگنجند. هرچه بتوانید مشکل مشتری خود را با دقت بیشتری توصیف کنید، او به طور غریزی احساس می کند که شما بهترین پاسخ برای آن مشکل را در اختیار دارید.
محصول خود را سفارش دهید. اگر قیمت آن بالاست و می خواهید هزینه پردازش را به حداقل برسانید، آن را روی صفر دلار یا یک دلار تنظیم کنید و چندین سفارش انجام دهید. سعی کنید فرم سفارش خود را تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید اطلاعات اشتباه وارد کنید. به این فکر کنید که ممکن است مشتریان بالقوه تان چه کاری در صفحه ی سفارش انجام دهند و سیستم شما را به اشتباه بیاندازند. سپس آن کارها را انجام دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد.
معرفی کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
فرم سفارش خود را تست کنید. گاهی اوقات این ساده ترین کاری است که می تواند سیستم سبد خرید شما را ارتقا دهد. اگر فرم سفارش خود را قبل از استفاده ی بازدیدکنندگان تست نکنید، ممکن است درگیر برخی مشکلات شرم آور و پرهزینه شوید.
عملاً هیچ مهارتی وجود ندارد که بتواند به اندازه ی کپی راتینگ برای شما درآمد ایجاد کند. کپی رایتینگ به مهارتی گفته می شود که در آن از قدرت کلمات استفاده می کنید تا محصولات یا خدمات خود را عرضه کرده و مشتریان را به خرید آن ها ترغیب کنید. اما چگونه می توانیم این مهارت را یاد بگیریم و برای کسب درآمد، از آن استفاده کنیم؟ ری ادواردز (Ray Edwards) در کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم (How to Write Copy That Sells)، راه های آن را به شما آموزش داده است.
چه صاحب یک کسب وکار کوچک خانگی باشید و چه مدیریت سازمانی عریض و طویل را بر عهده داشته باشید، بدیهی است که برای عرضه ی محصولات خود، همیشه به دنبال بهترین و مؤثرترین راه هستید. نوشتن متن های تبلیغاتیِ تأثیرگذار یکی از این راه هاست. متن های تبلیغاتی از این قدرت برخوردار هستند که مخاطب بیشتری را سمت شما جذب کرده و با تأثیرگذاشتن بر بازار هدف، افراد را به خرید محصولات و دریافت خدماتی که ارائه می دهید، ترغیب کنند.
کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم را ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی به فارسی ترجمه کرده اند و نشر زمان تغییر، آن را با خوانش سهراب صفا به انتشار رسانده است.
نکوداشت های کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم
- ری ادواردز یکی از بهترین معلم ها در حوزه ی تبلیغ نویسی است. چه محصول عرضه می کنید، چه خدمتی را ارائه می دهید، ری ادواردز می تواند به شما آموزش دهد چگونه مشتری های بالقوه را جذب کسب وکار خود کنید. (مایکل هایت، نویسنده ی آثار پرفروش نیویورک تایمز)
- شما به سه نسخه از کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، نیاز دارید: یک نسخه را برای خودتان نگه دارید، یک نسخه را به فروشنده ی مورد علاقه تان بدهید و یک نسخه را هم به کسی هدیه دهید که هنوز هم درباره ی نقش تبلیغات در رشد کسب وکارها تردید دارد. (الکس مندوسیان، مدیرعامل و بنیان گذار AskAlexToday.com)
- ری ادواردز اطلاعاتی را که گردآوری کرده، بدون چشم داشت و سخاوتمندانه به شما ارائه داده است. از فرصتی که او در اختیار شما قرار داده استفاده کنید و به نویسنده ی خلاق درون خود فرصت بدهید تا ابراز وجود کند و بر دنیای کسب وکار تأثیر بگذارد. (جوئل کم، نویسنده ی آثار پرفروش نیویورک تایمز)
- ری ادواردز آن قدر روی من تأثیر گذاشت که به تبلیغ نویسی علاقه مند شدم و آن را یاد گرفتم. من در دوره های آموزشی او شرکت کردم و می توانم بگویم او بود که به من کمک کرد تا کار خود را به عنوان یک تبلیغ نویس آغاز کنم. کاری که در ابتدا کسب و کار فرعی من بود، آنقدر رشد کرد که به حرفه ی اصلی من تبدیل شد و من ظرف یک سال کار اصلی خودم را ترک کردم. من اولین ماه کارم به عنوان یک تبلیغ نویس، 5 برابر درآمد ماهانه ی شغل قبلی ام درآمد کسب کردم. مطمئن باشید که از بهترین فرد آموزش می بینید. (مایک کیم، استراتژیست و مشاور بازاریابی)
کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم برای چه کسانی مناسب است؟
بهتر است این موارد را از قبل شناسایی کنید تا اینکه خریدار ناراضی تماس بگیرد، یا فروشتان را به خاطر درست نکردن فرم سفارشتان از دست بدهید.
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D9%85/book/79533
کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم راهکارها و دستورالعمل هایی را برای نوشتن متون تبلیغاتی در بر دارد که برای همه ی فعالانِ حوزه ی بازاریابی محتوایی و همچنین تمام صاحبان کسب وکار مفید و جالب توجه خواهد بود.
در بخشی از کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری می شنویم
ری ادواردز، مدرس نویسندگی تبلیغاتی و نظریه پرداز ارتباطات است. او سال ها به فعالیت در زمینه ی بازاریابی پرداخته و دوره های آموزشی متعددی را در این زمینه برگزار کرده است. او تجربیات خود از فعالیت در کسب وکارهای مختلف، راه اندازی کارزارهای تبلیغاتی و ارائه ی مشاوره به افراد و شرکت ها برای افزایش فروش و سودآوری را گردآوری کرده و در چندین کتاب در اختیار علاقه مندان این حوزه ها قرار داده است. پول واژه ها (Moneywords) و ثروتِ نویسندگی (Writing Riches) از دیگر کتاب های پرمخاطب وی هستند.
کتاب صوتی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم نوشته ی ری ادواردز، کتاب پرفروشِ آمازون و اثری آموزشی در حوزه ی بازاریابی و نوشتنِ متن های تبلیغاتی است. ادواردز با بهره گیری از تجربیات خود در فروش محصولات و ارائه ی خدمات، به نتایج و راهکارهایی در نوشتن متون تبلیغاتی دست یافته است که آن روش ها را در کتاب خود به تفصیل شرح می دهد.