از آنجایی که نمیتوان مرز دقیقی بین علوم انسانی کشید، برای درک کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری ناچارید کمی هم درمورد فرهنگ و جامعهشناسی بیاموزید. وحید ناصحیفر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقیپور شما را با چیستی فرهنگ و تأثیر آن بر رفتار اقتصادی مشتریان آشنا میکنند تا بتوانید رفتار خریداران خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید. همچنین میآموزید که چطور سبکهای زندگی افراد، که البته تنوع بالایی دارند، بر انتخاب ایشان اثرگذار خواهد بود. پس میبینید که بدون شناخت جامعه و ذهنیت افراد، حتی خرید و فروش یک کالای ساده هم دشوار به نظر میرسد.
۱۴ دقیقه
فصل اول: مبانی رفتار مصرف کننده
۲ دقیقه
فصل سیزدهم: نام و نشان تجاری مصرف کننده
۵ دقیقه
فصل ششم: گروههای مرجع
۹ دقیقه
فصل هفتم: تصمیمگیری مصرف کننده
۴ دقیقه
فصل نهم: پاره فرهنگ و طبقه اجتماعی
۶ دقیقه
فصل پنجم: شخصیت مصرف کننده
انسان برای نگرش خود دارای الگو میشود و تغییر چنین الگویی مستلزم تعدیلاتی است که به زحمت می توان از عهدهی آن برآمد. با توجه به اینکه رفتار مصرفکننده رفتارهایی است که مصرفکننده قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید از یک محصول یا خدمت از خود بروز میدهد یک
عامل اساسی در پیشبینی و تداوم رفتار مصرفکننده نگرش مصرفکننده درباره کالا یا خدماتی است که قصد خرید و استفاده از آنها را دارد و نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. درواقع محرکها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیدهها دارند.
فهرست مطالب کتاب صوتی
۴ دقیقه
فصل چهاردهم: رفتار مصرف کننده و بازار الکترونیکی
۱۲ دقیقه
فصل پانزدهم: 30 فرمان در مشتری مداری
۷ دقیقه
فصل هجدهم: 40 فرمان در مدیریت شکایات مشتریان
برای اینکه فروشندهی موفقی باشید و به سود بالایی برسید، قبل از هر چیز باید روانشناس باشید! بله، باید روانشناس باشید تا خریداری را که برای اولینبار وارد مغازه یا وبسایت شما میشود، هم راضی نگداشته و هم به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل کنید. شاید ساده به نظر برسد اما قضیه خیلی پیچیدهتر از این حرفهاست! شما باید با رفتارشناسی اقشار مختلف جامعه، گروه هدف و مشتریان اصلی خود را شناسایی کرده و براساس اصول روانشناختی بتوانید واکنش مشتری را در قبال رفتارهای اقتصادی خود پیشبینی کنید.
معرفی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری
قیمت نسخه صوتی
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C/book/72305
۴ دقیقه
فصل بیستم: 67 فرمان در فروشندگی حرفهای
۱۶ دقیقه
فصل سوم: نگرشها
اگرچه بخش مهمی از کتاب را تعاریف و مسائل تئوری تشکیل میدهد اما نویسندگان کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری هرگز از ارائهی راهکارهای کاربردی غافل نبودهاند. با شنیدن این کتاب هم فرصت آشنایی با علم بازاریابی و نیز جلب مشتری را خواهید داشت و هم به عنوان تولیدکننده و فروشنده، تکنیکهایی را میآموزید که موجب رشد و رونق فعالیت اقتصادی شما میشوند.
۵ دقیقه
فصل بیست و یکم: 48 فرمان در مدیریت خشم