معرفی و دانلود کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری | وحید ناصحی فر

از آنجایی که نمی‌توان مرز دقیقی بین علوم انسانی کشید، برای درک کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری ناچارید کمی هم درمورد فرهنگ و جامعه‌شناسی بیاموزید. وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور شما را با چیستی فرهنگ و تأثیر آن بر رفتار اقتصادی مشتریان آشنا می‌کنند تا بتوانید رفتار خریداران خود را با دقت بیشتری مدیریت کنید. همچنین می‌آموزید که چطور سبک‌های زندگی افراد، که البته تنوع بالایی دارند، بر انتخاب ایشان اثرگذار خواهد بود. پس می‌بینید که بدون شناخت جامعه و ذهنیت افراد، حتی خرید و فروش یک کالای ساده هم دشوار به نظر می‌رسد.

۱۴ دقیقه

فصل اول: مبانی رفتار مصرف کننده

۲ دقیقه

فصل سیزدهم: نام و نشان تجاری مصرف کننده

۵ دقیقه

فصل ششم: گروه‌های مرجع

۹ دقیقه

فصل هفتم: تصمیم‌گیری مصرف کننده

۴ دقیقه

فصل نهم: پاره فرهنگ و طبقه اجتماعی

۶ دقیقه

فصل پنجم: شخصیت مصرف کننده

انسان برای نگرش خود دارای الگو می‌شود و تغییر چنین الگویی مستلزم تعدیلاتی است که به زحمت می توان از عهده‌ی آن برآمد. با توجه به اینکه رفتار مصرف‌کننده رفتارهایی است که مصرف‌کننده قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید از یک محصول یا خدمت از خود بروز می‌دهد یک

عامل اساسی در پیش‌بینی و تداوم رفتار مصرف‌کننده نگرش مصرف‌کننده درباره کالا یا خدماتی است که قصد خرید و استفاده از آن‌ها را دارد و نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. درواقع محرک‌ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده‌ها دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

۴ دقیقه

فصل چهاردهم: رفتار مصرف کننده و بازار الکترونیکی

۱۲ دقیقه

فصل پانزدهم: 30 فرمان در مشتری مداری

۷ دقیقه

فصل هجدهم: 40 فرمان در مدیریت شکایات مشتریان

برای اینکه فروشنده‌ی موفقی باشید و به سود بالایی برسید، قبل از هر چیز باید روانشناس باشید! بله، باید روانشناس باشید تا خریداری را که برای اولین‌بار وارد مغازه یا وب‌سایت شما می‌شود، هم راضی نگداشته و هم به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل کنید. شاید ساده به نظر برسد اما قضیه خیلی پیچیده‌تر از این حرف‌هاست! شما باید با رفتارشناسی اقشار مختلف جامعه، گروه هدف و مشتریان اصلی خود را شناسایی کرده و براساس اصول روانشناختی بتوانید واکنش مشتری را در قبال رفتارهای اقتصادی خود پیش‌بینی کنید.

معرفی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری: رفتار مصرف کننده، مشتری مداری، روانشناسی مشتری

قیمت نسخه صوتی


منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C/book/72305

۴ دقیقه

فصل بیستم: 67 فرمان در فروشندگی حرفه‌ای

۱۶ دقیقه

فصل سوم: نگرش‌ها

اگرچه بخش مهمی از کتاب را تعاریف و مسائل تئوری تشکیل می‌دهد اما نویسندگان کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری هرگز از ارائه‌ی راهکارهای کاربردی غافل نبوده‌اند. با شنیدن این کتاب هم فرصت آشنایی با علم بازاریابی و نیز جلب مشتری را خواهید داشت و هم به عنوان تولیدکننده و فروشنده، تکنیک‌هایی را می‌آموزید که موجب رشد و رونق فعالیت اقتصادی شما می‌شوند.

۵ دقیقه

فصل بیست و یکم: 48 فرمان در مدیریت خشم

مشخصات کتاب صوتی

۱۰ دقیقه

فصل دهم: ادراک مصرف کننده

شاید تا 20 سال پیش داشتن قفسه‌هایی با اجناس چیده شده و چند مشتری دائمی برای رونق اقتصادی یک مغازه کافی بود اما امروزه که معنای کسب‌و‌کار و بازار به‌کلی دگرگون شده و از طرف دیگر، رقابت بین تولیدکنندگان و فروشندگان شدت بیشتری گرفته، دیگر روش‌‌های سنتی خرید و فروش کارآیی لازم را ندارند. البته روش‌های نوین بازاریابی خود مبحث گسترده‌ای است اما اگر بخواهیم بارزترین ویژگی آن را نام ببریم باید به مفهوم «مشتری‌مداری» اشاره کنیم. امروزه نه فروشنده، بلکه مشتری حرف اول را می‌زند. کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری حاصل پژوهش‌های وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور است که چشم‌انداز جدیدی از ارتباط فروشنده و مشتری به شما عرضه خواهد کرد.

اگر به مباحث اقتصادی و حوزه‌های مدیریت و بازاریابی علاقمند هستید، شنیدن کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری آموزه‌های بسیاری برایتان دارد. این کتاب شما را با جنبه‌های روانشناختی کسب‌و‌کارتان آشنا خواهد کرد. دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب‌و‌کار و همین‌طور مدیران اجرای شرکت‌ها با شنیدن این کتاب نکته‌های مفیدی را خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری می‌شنویم

۷ دقیقه

فصل شانزدهم: 100 فرمان در مذاکرات تجاری
۴ دقیقه

فصل هشتم: جنسیت و سن

۱۲ دقیقه

فصل دوازدهم: یادگیری مصرف کننده

۲۱ دقیقه

فصل یازدهم: انگیزش مصرف کننده

۱۱ دقیقه

فصل چهارم: سبک زندگی

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری مملو از نکات علمی، ساده و کاربردی است که وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور برای درک بهتر دنیای بازاریابی و اصول آن در اختیار فروشندگان خرد یا کلان و نیز پژوهشگران اقتصاد و مدیریت مالی قرار داده‌اند. کتاب حاضر را نشر صوتی شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده که آن را با صدای مائده سرشوقی می‌شنوید.

کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

۵ دقیقه

فصل نوزدهم: 75 فرمان در مدیریت ارتباط با مشتریان

۵ دقیقه

فصل هفدهم: 74 فرمان در بازاریابی و فروش تلفنی

۱۵ دقیقه

فصل دوم: فرهنگ مصرف کننده

هر کجا که آدم‌ها حضور داشته باشند و روابط بین‌فردی شکل بگیرد، همیشه پای روانشناسی هم به میان کشیده می‌شود. وحید ناصحی‌فر، مهدی بشیرپور و زهرا خالقی‌پور در کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری، اصول روانشناختی حاکم بر روابط فروشنده و مصرف‌کننده را برایتان شرح می‌دهند. همچنین راهکارهایی را به شما می‌آموزند تا با مشتری‌مداری به موفقیت در کسب‌و‌کار خود برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل و مهار مشتری

طی تحقیقاتی که در قرن بیست‌ویک صورت گرفته، این نتیجه حاصل شده است که نگرش تأثیر بسیار زیادی در زمینه بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کنندگان دارد. نگرش از طریق عمل یادگیری حاصل می شود. افراد درباره مذهب، سیاست، لباس، موسیقی، غذا و تفریباً هر چیزی نگرش خاص دارند۔