ری ادواردز نهتنها یک تبلیغنویس حرفهای است، بلکه یک مربی پرشور و فعال برای بااستعدادترین نویسندگان در بازاریابی مدرن امروزی است. (برایان هولمز، بنیانگذار شرکت استراتژیک اینفلوئنسرز)
ری ادواردز در این کتاب ارزشمند به ما نشان میدهد که با بهکارگیری روشهایی، میتوانیم متنهایی را بنویسیم که بیشترین تأثیر را روی مشتریان بگذارد و باعث افزایش فروش ما شود. ادواردز که تجربیات گستردهای در نوشتن متنها و راهاندازی کارزارهای بازاریابی داشته است، در کتاب خواندنی چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم، با استفاده از تجربههای خود، تمام فنون لازم را برای نوشتن متن تبلیغاتی کارآمد معرفی کرده و بهطور کامل آنها را توضیح میدهد.
ری ادواردز رفیقِ کاربلد من است. او فقط حرف نمیزند، بلکه عمل میکند. ادواردز هر کاری را که آموزش میدهد، قبلاً انجام داده است. این کتاب مانند طلا گرانبهاست. (جف گوینز، نویسندهی کتاب هنر کارکردن)
اگر بتوانید با یک عنوان و سرخط خوب شروع کنید، میتوانید به نتیجه مثبت تبلیغات خود اعتماد داشته باشید. اما حتی بزرگترین تبلیغ نویس هم نمیتواند یک تبلیغ با عنوان ضعیف را از ورطه نابودی نجات دهد.
کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم اثر ری ادواردز، یکی از بهترین منابع برای آموزش نوشتن متنهای تبلیغاتی و بازاریابی است. نویسنده در این کتاب آموزشی با استفاده از تجربیات خود در حوزهی بازاریابی محصولات و خدمات، به ما نشان میدهد که چگونه با استفاده از روشهایی کاربردی متنهایی را بنویسیم که مشتریان را به خرید و استفاده از خدمات ما ترغیب کند. این اثر در وبسایت آمازون از فروش بالایی برخوردار است.
دربارهی کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم
اندیشههای ری ادواردز در این کتاب به من کمک کرد که فروشم را دوبرابر کنم. او یک معلم ماهر و نویسندهای بااستعداد است که بهعنوان یک استاد، تمام اطلاعاتی که مورد نیاز است را در اختیار شما میگذارد. (دکتر مایکل هادسون، اقتصاددان آمریکایی)
معرفی کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم: سیستم گام به گام برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
یکی از دغدغههای اصلی صاحبان کسبوکارهای گوناگون، چگونگی نوشتن متنهای تبلیغاتی است. یک متن تبلیغاتی موثر، با جذب مخاطبان هدف، فروش و سودآوری شما را افزایش میدهد. ری ادواردز (Ray Edwards)، نویسنده و کارشناس بازاریابی، در کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم (How to Write Copy That Sells) به ما میآموزد که چگونه با نوشتن متنهایی تبلیغاتی مخاطبان و بازار هدف خود را به خرید محصولات و دریافت خدماتمان ترغیب کنیم. این کتاب مفید بهعنوان یک راهنمای جامع در زمینهی نوشتار تبلیغاتی و بازاریابی، موردتوجه بسیاری از کسبوکارها قرار گرفته است.
کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم اثری خارقالعاده است. (جف واکر، نویسندهی کتاب فرمول راهاندازی کسبوکار)
فروش اساساً انتقال احساسات است.
کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسم یک راهنمای کاربردی برای نوشتن متنهای تبلیغاتی است و به همهی صاحبان کسبوکارها و افرادی که محتوای بازاریابی مینویسند توصیه میشود.
با ری ادواردز بیشتر آشنا شویم
کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم در رتبهبندی وبسایت آمازون از جایگاه خوبی برخوردار است:
- شمارهی شصتونه در دستهبندی بازاریابی مستقیم
- شمارهی نودوشش در دستهبندی تبلیغات
- شمارهی صدوچهلوهشت در دستهبندی تجارت الکترونیک
نکوداشتهای کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم
-
تبلیغات (promotion) تقریباً به همین شکل کار میکنند، اما بیشتر برای کمپینهای تبلیغاتی کوچکتر هستند. شما ممکن است محصول فعلی یا یک محصول جدید را تبلیغ کنید، مثلاً یک محصول مهم کوچک 47 یا 97 دلاری. احتمالاً، برای این موارد فقط به لیست خودتان ایمیل میزنید، نه به شرکای سرمایه گذاری مشترکتان. چون این نوع ایمیل، یک اطلاع رسانی جمعی نیست، و نمیخواهید به اندازه یک راهاندازی محصول، توجهات را به سمت خود جذب کنید. با این حال، شما هنوز در حال تبلیغ هستید، و اکثر متنهای ایمیلی که قرار است برای راهاندازی مقیاس بزرگتر بنویسید، در این کمپین وجود خواهد داشت.
فهرست مطالب کتاب
کسی که چیزی برای فروش دارد و آن را در چاه زمزمه میکند، به اندازه کسی که از درخت بالا میرود و آن را فریاد میزند، لایق رسیدن به پول نیست.
توالیهای کمپین لایو ممکن است برای راهاندازی محصول مورد استفاده قرار گیرند. راهاندازی محصول، یک رونمایی گسترده از محصول است، یعنی احتمالاً قرار است یک کمپین تبلیغاتی بزرگ انجام دهید. شما ممکن است به طور همزمان، دارای شرکای سرمایه گذاری مشترک یا شرکتهای پورسانتی باشید، بنابراین باید آنها را نیز به میزان مشخصی از آگاهی نسبت به رونمایی محصول خود برسانید. این میتواند باعث یک جهش متمرکز در فروش شما شود. روی هم رفته، شما احتمالاً در این توالی راهاندازی محصول، 10-20 روز ایمیل مینویسید. شاید در چند روز اول یک یا دو ایمیل در روز… و همه اینها به صورت “لایو” انجام میشود. یعنی همزمان با ایجاد کمپین نوشته میشوند، بنابراین میتوانید به سؤالات و تغییراتی که در بازار اتفاق میافتد پاسخ دهید. این نوع محتوای به موقع، با تجربه و زندگی روزمره مشتریان بالقوه و خوانندگان شما مطابقت خواهد داشت. همچنین بسیار قدرتمند است، زیرا میتوانید به سؤالات و نظراتی که از طریق ایمیل و نظرسنجیها پرسیده میشوند، پاسخ دهید.
ساده است. شما یک پروژه بر میدارید و روی آن کار میکنید، و سپس کار دیگری روی آن انجام میدهید. آنقدر به این کار ادامه میدهید که در مدت زمان خیلی کم موفق میشوید.
در بخشی از کتاب چگونه متن تبلیغاتی پرفروش بنویسیم میخوانیم
قیمت نسخه الکترونیک