معرفی و دانلود PDF کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش | راجر بتانکورت | انتشارات دیموند بلورین

نویسنده در کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش به طرز خیره‌کننده‌ای، حجم عظیمی از پژوهش‌های میدانی، نظری و تجربی را با یکدیگر ادغام نموده است. خواندن این اثر برای دانشجویان اقتصاد و فعالین حوزه‌ی کسب‌وکار، ضروری به شمار می‌رود. (Amazon)

کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش مناسب چه کسانی است؟

کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش، در حوزه‌ی خود یکی از منابع مرجع و استاندارد به شمار می‌رود. راجر بتانکورت در این اثر آموزنده، مدل‌سازی‌ای دقیق را با اقتصادسنجی‌ای پیچیده ترکیب می‌کند، و نتایج کار خود را با دقیق‌ترین مثال‌های انضمامی همراه می‌سازد. (Dennis C. Mueller, University of Vienna, Austria)

  • قیمت نسخه الکترونیک


  • منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%AE%D8%B4/book/74238

    راجر بتانکورت یکی از اقتصاددانان برجسته‌ی آمریکایی است. او در کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش، مطالب آموزشی جالب توجهی را در باب اقتصاد خرده‌فروشی ارائه نموده است؛ مطالبی که آگاهی از آن‌ها، کمک شایانی به شما در بهبود بخشیدن به فرایند کسب‌وکارتان خواهد نمود.

    درباره کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش

    کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش، روش و نگرشی یکپارچه و هماهنگ را در مورد تجزیه و تحلیل سیستم‌های توزیع به طور کلی، و سیستم‌های خرده‌فروشی به طور خاص، ارائه می‌کند. این کتاب، به توسعه‌ی پایه‌های عرضه و تقاضا در سیستم‌های خرده‌فروشی می‌پردازد، و نشان می‌دهد که چطور ارائه‌ی خدمات توزیع، اصلی‌ست که تعیین‌کننده‌ی نتایج اقتصادی در معاملات خرده‌فروش (هم برای خرده‌فروش‌ها و هم برای مشتریان آن‌ها) به شمار می‌رود. نویسنده‌ی کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش، مطالب موجود در باب خرده‌فروشی را با مطالب تازه درهم می‌آمیزد، تا اطلاعاتی فوق‌العاده را در باب ذات چندوجهی خرده‌فروشی، جنبه‌های خدماتی بسته‌بندی، و توسعه‌ی انواع خرده‌فروشی از جمله سوپرمارکت‌ها، بازارهای اینترنتی، و مراکز خرید، ارائه کند. این کتاب تأثیرگذار، تحقیقات مفهومی، نظری و میدانی را با مهارت در هم می‌آمیزد تا به تجزیه و تحلیل مسائل مهم در سیستم اقتصادی خرده‌فروشی‌ها و توزیع، اقدام کند.

    کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش توسط علی آقاجانی و سید تیمور حسینی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات دیموند بلورین در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

    نکوداشت‌های کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش

    فهرست مطالب کتاب

    بخش 1- مقدمه و اهمیت موضوع

    فصل 1- ملاحظات کلی

    بخش 2- عملکرد اقتصادی سازمان‌های خرده‌فروش

    بخش 3- تقاضای خرده‌فروشی

    بخش 4- عرضه‌ی خرده‌فروشی

    فصل 2- روابط بین خرده‌فروشان و مشتریان

    بخش 5- خرده‌فروشی چندمحصولی

    بخش 6- بسته‌بندی: ارائه‌ی خدمات یا تفاوت قیمت

    بخش 7- انواع خرده‌فروشی و ارائه خدمات توزیع

    فصل 3- روابط بین خرده‌فروشان و سایر عوامل

    بخش 8- مسائل شبکه

    بخش 9- فرانشیز (حق امتیاز)

    بخش 10- خرده‌فروشی خدمات و مسائل جمع‌بندی

    مشخصات کتاب الکترونیک

    کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش (The Economics of Retailing and Distribution)، نوشته‌ی راجر بتانکورت، اثری تخصصی در حوزه‌ی اقتصاد و بازرگانی‌ست. در توضیح محتوای این کتاب، جملاتی از ناشر فارسی اثر را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

    معرفی کتاب اقتصاد خرده‌فروشی و پخش