کتاب حاضر در هشت فصل و با این عناوین نوشته شده است: استارت آپ چیست، چگونه استارت آپ راهاندازی کنیم، گامهای اساسی در راهاندازی یک استارت آپ، انتخاب یک نام و چگونگی ثبت آن در قالب شرکت و علائم تجاری و رنگ مناسب سازمانی برای راهاندازی یک استارت آپ، اشتباهات رایج در راهاندازی استارت آپ، طرح کسبوکار برای راهاندازی یک استارت آپ و نقش برندینگ در گسترش یک استارت آپ، مدیریت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان در استارت آپها، مدیریت مشتریان و موفقیت یک استارت آپ.
اگر میخواهید کسبوکار یا استارتآپ خود را راه بیندازید و در این زمینه اطلاعات و دانش کافی ندارید، مطالعهی این کتاب را به شما توصیه میکنیم.
در بخشی از کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ میخوانیم
منظور از استارت آپ (Startup) کارآفرینی بهشیوهای نو و جدید است. استارت آپها کسبوکارها یا شرکتهایی هستند که بهتازگی ایجاد شدهاند و هدف از آنها تولید و ایجاد راهکاری نوآورانه و مداوم برای رفع یک نیاز در بازار است. استارت آپها در اکثر مواقع منحصربهفرد هستند؛ به این معنی که کمتر کسی میتواند از آنها کپی کند. همین موضوع علت پیشرفت سریع آنها و بیرقیب بودنشان است. پس هر کسبوکار جدیدی را نمیتوان استارت آپ دانست.
محمدمهدی ذوالفقاری با همکاری حمیدرضا قنبری، محمد شیدایی، محمدابراهیم معتمدی و ابراهیم شاه حسینی اقدام به تألیف کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ نموده است. این کتاب آموزشی، منبع راهنمای خوبی برای کسانی است که در پی تأسیس یک استارت آپ هستند.
درباره کتاب صفر تا صد راه اندازی و مدیریت یک استارت آپ
مقدمه: استارت آپ چیست؟
فصل اول: چگونه استارت آپ راهاندازی کنیم؟
فصل دوم: گامهای اساسی در راهندازی یک استارت آپ
فصل سوم: انتخاب یک نام و چگونگی ثبت آن در قالب شرکت و علائم تجاری و رنگ مناسب سازمانی برای راهاندازی یک استارت آپ
فصل چهارم: اشتباهات رایج در راهاندازی استارت آپ
فصل پنجم: طرح کسبوکار برای راهاندازی یک استارت آپ و نقش برندینگ در گسترش یک استارت آپ
فصل ششم: مدیریت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان در استارت آپ
فصل هفتم: مدیریت مشتریان و موفقیت یک استارت آپ
فصل هشتم: مطالعه آزاد
منابع لاتین
منابع فارسی