قیمت نسخه الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
منبع: https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/book/65954
اتوماسیون فروش میتواند در مدیریت بهتر فعالیتهای فروش یک شرکت تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. فرایند فروش را میتوان به تعدادی از مراحل، مثل ایجاد الگو، اصلاح الگو، شناسایی نیازها، توسعه و گسترش نیازهای فنی، ارائه پیشنهادهای جذاب به مشتریان، تجزیه و تحلیل میزان فروش و دریافت بازخورد و انجام اصلاحات لازم تقسیم بندی و ارائه کرد.
امروزه با گسترش کسبوکارها در جهان و رقابت برای جلب نظر مشتریان، چگونگی ارتباط با مشتری اهمیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین با توجه به خلاقیت و نوآوری شرکتها، نیاز به تغییر رویکردهای سنتی ارتباط با مشتریان به رویکردهای مدرن بیش از گذشته احساس میشود. یکی از این رویکردهای مدرن، مفهومی به نام سی.آر.ام (Customer Relationship Managment) به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است. سی.آر.ام را میتوان یک فرایند کسبوکار متمرکز روی مشتریان نامید و به همین جهت نیز به یک ضرورت در هر کسبوکاری تبدیل شده است. کتاب چگونه از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کار خود را موفق کنید، نوشتهی محمدرضا طائی، در 9 فصل به توضیح مفهوم سی.آر.ام میپردازد و در هر مرحله نیز کاربردهای برخی از آن را به مخاطب معرفی میکند.
این کتاب بهتمامی کارآفرینان، صاحبان شرکتهای تولیدی و خدماتی، مدیران فروش و تحلیلگران بازار پیشنهاد میشود.
در خصوص پیش بینی فروش، الزام آن و منافع بسیار زیاد سودآوری، کاهش هزینههای سازمان و افزایش قدرت رقابتی در بازار اگر بخواهیم صحبت کنیم مبحث بسیار مفصلی است، اما در این حد صحبت میکنیم که اگر بتوانید در فرایندهای فروش خودتان میزان فروش آینده را به درستی و با کمترین خطای ممکن پیش بینی کنید میتوانید با قدرت و تمرکز بسیار بیشتر و بهتری در بازار حضور داشته باشید و فاصله خودتان را با رقبایی که دارید افزایش دهید.
محمدرضا طائی در فصل هشتم کتاب چگونه از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کار خود را موفق کنید، روشهای پیادهسازی و اجرای سی.آر.ام مانند نیازسنجی، ایجاد ارزشافزوده، منابع ارزش، ایجاد وجه تمایز و اهمیت مشتری وفادار را توضیح میدهد و در فصل پایانی بر اهمیت دریافت بازخورد از مشتری تأکید میکند. در این راستا نیز استراتژیهایی را برای حفظ مشتریان قدیمی و وفادار و اضافهکردن مشتری جدید ارائه میدهد و دست آخر نیز نحوهی رصد کردن و ارزیابی اقدامات انجامشده از مشتریان را تشریح میکند. کتاب چگونه از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کار خود را موفق کنید نوشته محمدرضا طائی در سال 1398 و در انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است. اگر دوست دارید یک تغییر و تحول خوب و ماندگار در حرفهی خود ایجاد کنید و حجم بیشتری را از مشتریان وفادار را داشته باشید، این کتاب کاربردی را بخوانید.
به عنوان مثال، یک شرکت تولیدی لبنیات اگر به درستی بازار خود را آنالیز کرده باشد و پیش بینی درستی از میزان تقاضاهایی داشته باشد که طی روزهای آینده ارائه میشود میتواند به اندازهای که لازم است محصول تولید کند، حال اگر کمتر باشد باعث از دست دادن سهم بازار و جایگزینی با برندهای دیگر میشود و اگر هم مازاد باشد موجب فاسد شدن محصول و ضرر و زیان خواهد شد.
فصل اول: مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟
فصل دوم: مزایا و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتریان
فصل سوم: پایگاه داده، موانع و مشکلات راهاندازی چیست؟
فصل چهارم: گام اول در استقرار سی.آر.ام (شناخت مشتریان)
فصل پنجم: دستهبندی درست مشتریان
فصل ششم: فرهنگسازی در سازمان
فصل هفتم: گام چهارم خلق ارزش برای مشتریان و مشتریمداری
فصل هشتم: روشهای پیادهسازی و اجرا
فصل نهم: گرفتن بازخورد از مشتریان
نویسنده در این کتاب ابتدا از طریق سه دیدگاه مختلف استراتژیک، عملیاتی و تحلیلی، سطوح سی.آر.ام و دیدگاههای موجود دربارهی آن را واکاوی میکند و سپس مزایا و تأثیرات مدیریت ارتباط با مشتریان را توضیح میدهد. او در ادامه تعریفی از مفاهیم مرتبط با سی.آر.ام مانند پایگاه مشتریان (Customer Base) ارائه میدهد و چهار گام برای استقرار آن در نظر میگیرد. این چهار گام شامل شناخت مشتریان، دستهبندی درست مشتریان، فرهنگسازی در سازمان و خلق ارزش برای مشتریان (مشتریمداری) هستند.
آیا با شیوههای تعامل میان تولیدکنندگان و ارائهدهندگان کالا و خدمات به مشتریان آشنایی دارید؟ کتاب چگونه از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کار خود را موفق کنید نوشتهی محمدرضا طائی، دربارهی همین موضوع صحبت میکند. این کتاب میکوشد روش پیادهسازی و استفاده از مدیریت ارتباط با مشتریان (سی. آر. ام) را آموزش دهد تا بتوان با ارائهی استراتژیهای مدرن، تمایز و ارزشهای مدنظر مشتریان را فراهم آورد.
با پیاده سازی درست شما میتوانید فرصتها را بهتر مدیریت کنید، پیش بینی دقیق تری از میزان فروش داشته باشید، مدیریت و برنامه ریزی بهتری در تماسها و ارتباط با مشتریان و درنهایت آنالیز بهتری از میزان فروش خود در سازمان با سرعت و دقت بسیار بالا داشته باشید.
محمدرضا طائی تاکنون چندین کتاب در حوزهی مدیریت فروش و بازاریابی منتشر کرده است که ازجمله بهترین آنها میتوان به «روشهای بازاریابی و ویزیتوری حرفهای» و «مدیریت فروش حرفهای – متناسب با بازار ایران» اشاره کرد.